Inlägg från: Pärla |Visa alla inlägg
  • Pärla

Bugaboo Donkey

Luella skrev 2011-10-23 20:23:15 följande:
    Xofina skrev så här för ett tag sedan:

"Vi har Elodie details åkpåse eller eskimo star åkpåse, funkar super! Man lossar liksom på banden till selen därnere..lite pill men gör man en i taget gick det bra min son är än så länge rätt liten så han har fortfarande lite kvar utav selen när han sitter i åkpåsen! "

Jag köpte också en Elodie som jag än så länge bara testat i liggdelen och det går bra. Jag provade den bara i sittdelen utan att sätta fast med remmarna, den passar men jag har ännu inte undersökt det där med remmarna.
    Tack så mycket för svaret!  Ska testa och se om det funkar för oss också, eller så får vi helt enkelt skaffa oss en original i rosa färg
  • Pärla

Nä, jag tror ändå att jag skaffar en Bugaboo åkpåse..Vår Elodie såg så klumpig  ut i åsnan..i mina ögon i alla fall..
    Bugaboos åkpåsar har ju sin originala passform efter själva sittdelen..Så jag tror ändå att det kan se bättre ut..
    Men jag provade i alla fall efter Spiggs Instruktion!

Tack ändå för hjälpen..

• Pärla
    Mizz Turko skrev 2011-10-25 22:19:04 följande:
    Såg äntligen första Donkeyn igår - och måste säga att den var snyggare i verkligheten än på bild och den där varukorgen jag "irriterat" mig på lite är ju så pass liten att den "försvinner" nästan i anblicket.

Ååå så sugen, men jag har inte ens en bulle i ugnen än    
    Har köpt vår Donkey i helgen, och är supernöjd än så länge! Har inget att klaga på, och kan gott rekommendera
    Baka bullen snabbt!
  • Pärla

Nån som vet om man kan lossna lite säkerthets bälterna runt armarna? Dem är så tighta nu när min dotter har tjocka vinterjackan på. Det går inte låsa den runt benen..

• Pärla

Hur går det att göra axelremmarna lite mer lösa?? När min dotter har på sig tjockare kläder ( vinterjackan ) så går det inte nästan att låsa henne..?
    Nån som vet?

• Pärla
    spigg skrev 2011-12-21 16:50:46 följande:
    Se till att de är utdragna till max och även att det är max utdraget på den delen av selen som är runt midjan på barnet. Om du scrollar ner en bit i det här inlägget så ser du hur jag har gjort:
    blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnvagnar/20.../
    Tack Spigg!
    Ska försöka efter dina instrukioner
    Tycker ändå att det är minus med just remmarna...Det är jättejobbigt!
  • Pärla

Jag blir less på säkerhets selen på åsnan!! Dem är så tighta, så det går inte att låsa min dotter när hon åker i den. Speciellt nu när hon har vinterkläder på sig! På ett sätt borde det gå att göra dem lite mer lösa/större. Tänk om mitt barn var större i kroppen?? Hur skulle hon då rymmas med selen på vinter??? Hur gör ni mammor med selen på donkeyn??? Har nu lyckats förstora selen? Jag undrar om jag ska tillbaka till butiken där jag har köpt den, och be deras hjälp?
    Vad säger ni?
    Jag blir tokig snart! Stackars min dotter sitter helt spänd och kan inte röra sig alls, hon blir rätt irriterad efter en stund, och jag ksn förstå henne.
    Och ja, jag har spännena på max lösa..

• Pärla

Jag blir less på säkerhets selen på åsnan!! Dem är så tighta, så det går inte att låsa min dotter när hon åker i den. Speciellt nu när hon har vinterkläder på sig! På ett sätt borde det gå att göra dem lite mer lösa/större. Tänk om mitt barn var större i kroppen?? Hur skulle hon då rymmas med selen på vinter??? Hur gör ni mammor med selen på donkeyn??? Har nu lyckats förstora selen? Jag undrar om jag ska tillbaka till butiken där jag har köpt den, och be deras hjälp?
    Vad säger ni?
    Jag blir tokig snart! Stackars min dotter sitter helt spänd och kan inte röra sig alls, hon blir rätt irriterad efter en stund, och jag ksn förstå henne.
    Och ja, jag har spännena på max lösa..

Svar på tråden Bugaboo Donkey