Inlägg från: Xofina |Visa alla inlägg
  • Xofina

Bugaboo Donkey

spigg skrev 2011-10-05 13:49:12 följande:
    Nu har jag lagt upp bilder i bildtråden på hur en Brio-sittdyna passar i Donkeyn! Och jag tycker den sitter så pass bra att jag troligtvis kommer avstå från att köpa någon ny dyna. Skönt, då sparade jag in några hundralappar på det. :)

För övrigt, att få loss selen från fästena..... ARGHJGJHAGJKAJKAKLJ! Jag trodde jag skulle förlora förståndet på kuppen men till slut gick det. Fast jag ser inte fram emot att göra det igen....

Huaa! Det är alltså vad jag har att se framemot haha! Flört Har en dyna som ligger och väntar sen måste man göra om det med åkpåsen i vinter...jössesTungan ute
  • Xofina

Åhhh vilka fina sufletter ni gör tjejer! Vill också styla min donkey!
    Hur får man tag i ritningar?

• Xofina

Åhh vad surt att dem inte kommit! Förstår frustrationen! Bonti fick ju som sagt en mega leverans så där fanns ju massa vagnar att bara komma och hämta Hoppas era vagnar kommer tidigt nästa vecka!

• Xofina

Usch! Jag köpte min på Bonti i Odenplan och där var dem supertrevliga och hjälpsamma

• Xofina
    Linlun skrev 2011-10-10 13:04:01 följande:

Vi pratar nog om samma. Jag har en UJ nu och där fastnar det inget snö alls men deras fästen är mkt mkt smalare. men vår Son satt mkt bättre i donkeyn så nu vill jag ha en sån. Min man är lite tveksam till just det där med hjulen.. Hon i butiken sa att man kan ju inte veta eftersom den är helt ny. Icandy vagnen har ju en liknande grej på hjulen och den kunde inte min kompis köra med förra vintern. Svårt med vagn men alla verkar så nöjda med sin donkey så jag vill åka o köoa den idag :)

Stänkskydd..hmm, min har inge sådant. Tungan ute

Tror den kommer orka med snön galant i och med att framhjulen nästan är lika stora som bakhjulen och den är supersmidig att köra! Lätt att dra så att säga. Köp köp! Jag älskar vår åsna!!! Flört
  • Xofina

Fujji - Åhh såg det där chassi skyddet! Sånt vill jag också ha! Är jätterädd om vår åsna att den ska få repor eller dylikt!
    Om man ändå kunde sy, vill sy sufletter också! Ni gör det SÅ snyggt! 

• Xofina

Använder också i mono läge då jag bara har ett barn. Tycker den inte alls är bred, den känns bredare men icke då 2 cm bredare än Emmaljunga nitro city!
    Regnskyddet har jag blivit proffs på haha första gången var det riiiiiktigt jobbigt men nu går det bra, varje kant måste vara exakta med varandra då går det super! Uppifrån och ner så att säga!

• Xofina

Åh lägg upp bilder i bildtråden!
    Säger som någon sa innan, går man på stan eller en promenad och ser en donkey tittar man extra mycket!

• Xofina

Vi har Elodie details åkpåse eller eskimo star åkpåse, funkar super! Man lossar liksom på banden till selen därnere..lite pill men gör man en i taget gick det bra min son är än så länge rätt liten så han har fortfarande lite kvar utav selen när han sitter i åkpåsen!

• Xofina

Uhm..tycker donkey:n tog upp mindre plats än Emmaljunga nitro,teutonia fun, teutonia timmy och brio happy! Helt sjukt mycket mindre kan den bli än dem! Vi körde den lätt i en Volvo V50! Fanns massa plats :) man kan ju ta av hjulen, koppla loss sittdelarna och dra ihop den super liten!

Svar på tråden Bugaboo Donkey