Inlägg från: ThereseX |Visa alla inlägg
  • ThereseX

Bugaboo Donkey

Spigg- det var ju så jag tänkte att nu kan det vara skönt att ha en. Men det gick ju inte så det var ju bortkastade pengar, den är dessutom rosa så kan ju hoppas att nästa bebis som kommer i mars kan ha den nästa höst. Jag tror det är en tjej men det vet man ju inte. Annars får vi väl sälja den.. Min tjej är ett år men ja det passar som sagt inte..

Jag vill ha samma sele som dom har i camen! Den här selen känns lite tio much..

• ThereseX

Spigg- Jag tycker också att båda könen kan ha alla färger men just åkpåsen är alldelens för rosa i mitt tycke för en pojke. Men alla tycker vi olika..

Det är den nya åkpåsen som ska vara anpassad för Donkey. Men njae.. Jag tycker det blir för klumpigt iom att sittdelen är såpass smal.. Min tjej är ett år och väger ca 13 kilo och är väl runt 75-80? Lång nåt sånt.. Det funkar inte helt enkelt..
    Jag ska kolla om man får lämna tillbaka den där jag köpte den, vet inte om det är öppet köp på sånt?

• ThereseX

Spigg- Jag tror jag antingen köper en bugaboo dyna eller ett fårskinn att ha under och så en varm filt bara.. Det borde ju funka..

• ThereseX

Fru H 81- Hur menar du nu? Liggläget är ju rakt, då fötterna är inte högre upp, om du inte har tippat den ett hack framåt som man ska ha när man fäller ihop vagnen med sittdelen på. Då lutar den ju liksom framåt..

• ThereseX

Tosen77- Det var jag som inte tyckte det funkade. Min tjej ryms inte att spänna selen när man hade åkpåsen och en lite tjockare jacka.. Dock pratade jag med barnbutiken på underBARA BARN mässan igår och man kan köpa en lös sele att ha istället, jag ska kolla på det i veckan hos dom..

• ThereseX

AnnaT- Nej du måste pilla upp selen, lite krångligt men det går bra när man fått in tekniken.
    Dom nya påsarna kostar samma som dom gamla gjorde. 1250:-

• ThereseX

Det ska den väl göra, det är bara att den nya är väl lite smalare och har hål där uppe för den där vita upp och ner grejjen jag vet inte vad det heter. Ni fattar.. : )

Jag har inte haft den äldre åkpåsen, men så sa dom åt mig på barnbutiken.

• ThereseX

Mjmc- Jag har inte använt liggdelen men skulle tro att du kan reglera det där med kardborrarna som håller uppe själva tyget släpp lite upptill då borde det ju bli rakt annars kolla där du köpte vagnen. För jag har väldigt svårt att tro att det ska luta.. Känns ju inte riktigt bra för bebis..

• ThereseX

Jag hade OFW suflett till min CAM, och nog fick jag tvätta den en del men inget som inte gick bort i tvätten, vart ska oljan komma från? Och att äta morotspure i vagnen kan man ju undvika känns det som.
    Dock tog vi donkeyn svart/svart eventuellt köper vi nåt annat till sommaren.

Jag drömmer om att det kanske kommer limited edition även till åsnan i framtiden.. : )

• ThereseX

Och vi betalar gladeligen.. : D och männen himlar med ögonen! Haha

Svar på tråden Bugaboo Donkey