Bugaboo Donkey
Kom själv på en liknande fråga. Ni som har donkeyn, har ni köpt Bugaboos egna sittdynor? Känns lite dyrt, men dem rä ju ändå billigare i USA om jag ändå ska köpa vagnen därifrån. Försöker kolla på blocket efter begagnade.
Kom själv på en liknande fråga. Ni som har donkeyn, har ni köpt Bugaboos egna sittdynor? Känns lite dyrt, men dem rä ju ändå billigare i USA om jag ändå ska köpa vagnen därifrån. Försöker kolla på blocket efter begagnade.
Neeej, läste nu på Bugaboos hemsida att reseväskan (travelbag) för Cameleon inte passar för Donkeyn, vilket jag tidigare hört. Ni som tagit hem vagnen själva från annat land via flygplan, hur har ni paketerat den?
Det börjar dra ihop sig för beställning av Donkeyn för vår del
Funderar på färger. Vad tror ni är mest gångbart för en försäljning sen? Svart bas är givet, men är det säkrast att köra på svart klädsel oxå? Lättast att sälja sen?
Om inte svart så funderar jag på blå eller röd. Kanske lite roligare med ngn färg.
Vi ska beställa från pishposhbaby.com
De har varit väldigt hjälpsamma i mailkonversationen men jnag har ingen uppfattning om hur de är att göra affärer med!
Nu n är vi äntligen ska beställa börjar jag tveka
Mkt pengar! Kommer dottern vilja åka vagn ngn längre tid (2 år o 5 mån när lillebror kommer)? Men även att jag kommer inte våga göra ngt med vagnen eftersom den är så dyr
Känner ni oxå så? Vi bor i friliggande hus med (lång) grusad uppfart och 4 (höga) trappsteg upp till ytterdörren, hur mycket stryk kommer den ta av detta? Får kanske bära ner vagnen och sen lägga/sätta i barnen?! Men dte känns ju nojigt oxå. Är ni andra nojiga?
Lutar åt att vi beställer från England istället. Har ngn av er beställt från Winstanley's Pramworld? Det är lite billigare och mkt snabbare leverans jämf med W H Watts.
Butik W H Watts
Pris 1169 (vad jag tolkar inkl frakt) GBP (ca 13 125 kr)
Leveranstid ca 4 veckor
Butik Winstanley's Pramworld
Pris 1139 (inkl frakt) GBP (ca 12 788 kr)
Leveranstid ca 5-7 arbetsdagar
Så, idag har vi beställt vagnen från Pramworld! Kul men dyrt! Tråkigt att pundet gått upp så himla mycket nu sista månaden! Skulle varit 1500 kr billigare om vi beställt den i augusti
Men men, jag meddelar hur snabbt lev gick sen. De sa 5-7 arbetsdgr och den skulle lämna affären idag! De hade sagt fel ang priset, frakten kostade 60 pund, inte 40. Så totalt blev det 1159 pund. Beställde den i svart/svart och det hade dem i lager (vet inte vad levtid är om man beställer färger de inte har i lager).
Ni som fått hemlevererat, behövde ni ta emot vagnen hemma eller hur gick det till? Jag jobbar ju och kan inte vara hemma på dagarna....så jag hoppas det går att lösa. Vad jag förstod skulle de höra av sig ngn dag innan de kom, så det kanske går att ordna på ngt sätt... Spännande
Hallå på er, Ville bara berätta att jag beställde vagnen i måndags (ca 14-tiden) från pramworld o de försökte leverera igår!!! Vi var ju inte hemma så jag får hämta ut den i vårt centrum! Tyvärr hann jag i te idag o de har stängt lördag o ssöndag så det blir till på måndag att fixa då!! Men galet snabb leverans! Spännande men jag hade velat leka m den i helgen
Imorse var jag och hämtade ut vagnen på Postens företagscenter (eftersom vi inte var hemma vid leverans). Sen monterade jag ihop den och nu står den i hallen och skiner! Så kul! Får se vad dottern tycker om den när hon kommer hem från dagis... Hon älskar ju vagnar men skrek som en stucken gris när vi skulle testa den i butik (mest för en butiksanställd stod bredvid och jag tror lilltjejen trodde hon skulle iväg med henne eller nåt
Men vi har iaf ett par månader på oss att vänja henne vid den nya vagnen.
Ångrar liiite att vi tog svart/svart....hade ju varit kul med röd eller blå sufflett. Men men, supernöjd ändå!
En fråga till er som har vagnen, vart ska man sätta de här lapparna för garantin? Två på vagnen o o sen på själva pappret som kom till? O pappret ska skickas in? Det finns ju en lapp för base o en för extension. Vart ska resp lapp sitta?
Alrajt. Tack för hjälpen!
Idag har vi premiärkört vagnen i stan, bussar, tunnelbana o spårvagn
en fråga som uppstod var dock om sittdelen ska vara så pass vickbar? Har tidigare inte hft bugaboo sp jag vet inte hur dem tidigare är.... Men oavsett läge så går det att vicka sitsen ett pr cm åt garderas håll. Är era oxå så eller har jag gjort ngt fel? O sen tyckte jag det vr rätt läskigt att det var sp lätt att missa sista hacket (för liggläge). Råkar man släppa då så tippar ju sittdelen bakåt så barnet ligger rejält m huvudet neråt!!
Vad kör ni för skötväskor tilll donkeyn? Finns det ngn som sitter ok trots duoläge?