Bugaboo Donkey
Liz: 1049,1 pund för en duo. Då är frakten på 60 pund inräknad. Dvs ca 11300kr.
Liz: 1049,1 pund för en duo. Då är frakten på 60 pund inräknad. Dvs ca 11300kr.
Mabaja: Var beställde du Donkeyn ifrån?
Mabaja: Aha, okej. Jag som nog tänker beställa hyfsat snart och jag har knappt gått halvvägs ännu :P Den går ju att använda i monoläge :) Dessutom har jag redan en brio happy och en cameleon som jag inte hunnit få sålt ännu.
Har en fundering på om jag ska beställa 2 åkpåsar när jag ändå håller på.
Är det footmuff man ska köpa då? Den de har rea på verkar inte passa på donkeyn, men de som inte är nedsatta passar? Någon som vet vad det är för skillnad på dem? och vad är det för skillnad på en cocoon och en foot muff? *förvirrad*
Är det förresten någon som lyckats förhandla ner priset nåt när ni beställt donkeyn?
Goldenticket & Cherry D: Tack, tänkte beställa från Pramworld, de har 21% rabatt på åkpåsarna nu. Antar att det är den äldre modellen i så fall. Donkey står inte med varje fall, vilket den gör på de som de inte är rabatt på.
Keeya: Dottern är snart 9 månader nu och nästa bebis kommer i slutet på maj (om inte den oxå vill ut tidigare). Jag funderade mest på om det är värt att beställa åkpåsar på rea nu och ha till nästa höst/vinter. Men det kanske är onödigt? Tänkte att man kanske kan deala till sig ett bättre pris om man beställer lite tillbehör samtidigt som man beställer donkeyn.
Ni som har en donkey med svart bas, är den svart-svart eller är den typ svart-grå? Tycker den ser mörkgrå ut när man är inne på hemsidan och "bygger ihop" en egen.
Väljer man t. ex svart bas och svart sufflett, så ser suffletten svartare ut en basen. Ser det ut så i verkligheten oxå?
Man kan välja olika. Jag har en tös sen innan och vet inte vad som finns i magen, men funderar på att ta rosa topset och svart suffla. Då kan dottern ha rosa sufflett och bebis svart sufflett med rosa liggdelslock.
Hade jag vetat om det var en pojke så hade jag nog tagit blå och rosa sufflett. Gillar egentligen inte blå, men tycker den här blå var ovanligt snygg.