Inlägg från: Mrs TH |Visa alla inlägg
  • Mrs TH

Bugaboo Donkey

Idag ska jag åka in till banken och sätta in pengarna på mitt konto och imorgon ska jag beställa  en donkey. Det blir en i svart/sand. Tänkte beställa ifrån WH watts, de gav mig bäst pris. Det enda jag klurar på är om jag ska beställa åkpåsar eller inte? Hur är de i stl?

• Mrs TH

Jag tänkte beställa ifrån Pramworld, som jag fått bäst pris ifrån,Funderar över om det tillkommer något? Moms etc, läste bakåt i tråden och såg att många beställt därifrån och de verkade nöjda med service etc.
    Det skilde ytterst lite typ 100kr mellan PW och WH Watts, men den 100kr är en mugghållare( nästan) .

• Mrs TH

Nu har jag mailat kontakuppgifter till PW, hoppas de ringer imorgon så att vi kan beställa en donkey. 10790:- + - nån krona. Det blir en med svart bas och sandfärgad top. 24 dagar ungefär var den beräknade leveranstiden .

• Mrs TH

Jo jag har även köpt mörklula baby cord manchester till åkpåsar och sufletter.

• Mrs TH

Ja, jag hade gärna haft röd/svart men min skötvlska, som jag älskar och har designat själv och fått uppsydd, är i ett retrotyg av Göta Trädgårdh, turkos/lila/blå. Så jag sarsar på nått neutralt och har åkpåse/dyna i roligare färger:)

• Mrs TH

Så där då var donkeyn betald! Väldigt pedagogisk säljare som upprepade allt 4 ggr, så ni som är oroliga för språket behöver verkligen inte oroa er!

En svart bas med sandfärgat topset och en mugghållare.

• Mrs TH

Nu har jag en fråga till er som beställt ifrån England, enligt order och säljare så har PW dragit 1064.05 Pund, på mitt konto är det reserverat 1089.50Pund( omvandlat från SEK, dvs det har dragits ca 200kr för mkt) hur kan det komma sig?

Har banken avgift för köp? Fast så har det ju aldrig blivit när det dragit från ex ebay etc.

• Mrs TH

Jodå Swedbank tar tydligen 1.5% i avgift, snåla jävlar Då går det så fint ihop allting.

• Mrs TH

Jag beställde den 2/3, då var det 24dagars leveranstid, så det borde närma sig , de drig hela summan på en ggr och så mailades ett kvitto ut samna dag. När vi bestämlde skilde det typ1500kr mellan mm(holländska företaget) och pw, iofs fick man tillbehör föe 109euro hos mm, men jag ville bara ha vagnen i duo mode samt en mugghållare. Vi längtar oss galna efter deb, tom min man längtar

• Mrs TH

Ååååå nu är vår åsna "dispatched" fortare än beräknat!!! Tänk om den kommer innan helgen

Svar på tråden Bugaboo Donkey