Inlägg från: Söte79 |Visa alla inlägg
  • Söte79

Bugaboo Donkey

Jag köpte min uv sufflet på Hansa barn i Malmö... Finns i Lund också. :0)

• Söte79

Jag valde också svart/ svart. Tycker helt enkelt det är snyggast. :0) Har köpt påslakan och tillbehör i färg. Min skötväska är en gucci i svart. Nu låter det jätte tråkigt när jag skriver det! Hahaha! Men tycker det är klassiskt med svart. När jag ser andra med färg så tycker jag det också är jätte fint. Men tänkte lite också att jag vill kunna bädda med alla färger. Jag har sett EN vagn i sand bas. Den var jätte fin också. :0)

• Söte79

Together- jag frågade när jag skulle köpa min för 2 månader sen om den skulle komma i någon annan färg än sand eller svart i det närmsta och fick svaret nej. Iaf inte detta året sa hon. Men sen visste hon inte. Du kan kanske maila bugaboo och fråga.

• Söte79

Jag har köpt Donkeyn och ska bara ha den som singel vagn!! Älskar den!! Står så fint här hemma och väntar på lilla prinsessan. :0) Sidokorgen är super.

• Söte79

Har kört camelonten också men gillar absolut inte framhjulen på den.. Hade den haft lika som donkeyn så hade den definitivt varit ett alternativ. Men jag är verkligen super nöjd med min vagn.

• Söte79

Jag håller inte riktigt med... Jag använder min donkey i singelvagn och älskar den!! Men cameleonten kommer du inte fram lika bra i terräng som med donkeyn. Men smaken är som baken! :0) Jag har inte haft problem att komma fram någonstans eller med hissar och dylikt.

• Söte79

Jag har bara ett barn i vagnen och så kommer det förbli! Är super super nöjd!!

• Söte79

Måste bara fråga... När ni fäller upp ert chassi ex när ni tar ut vagnen ur bilen. Hur förhindrar ni att det blir skrapat framme vid hjulen?? Jag har använt min vagn i 3 månader och hur jag än gör blir det skrapmärken. Tips någon? :0)

• Söte79

Min är också helt perfekt! Har aldrig varit något strul. Vet inte om 7 månader är länge. Men jag är riktigt nöjd!

• Söte79

Men att den "vippar" ska den väll göra? Det gör min och mina vänners också. Tror det har med terrängen att göra. Typ att den inte ska vara så stabbig. Hoppas ni förstår vad jag menar :0)

• Söte79

Jag bor i Norge och här är det massor av snö! Vagnen klarade sig utmärkt!

• Söte79

Jag rekommenderar starkt solsuffleterna!! Har både den gamla och nya! Tror den nya kostade runt 750 kr i Sverige!

• Söte79

Jag hade min dotter i liggdelen tills hon var 9 månader!! Utan problem. :0)

• Söte79

Tror det ska vicka.. Alla som jag känner har det lika. Tänker att det blir mer följsamt i terräng då. Men vad vet jag! :0)

• Söte79

Jag har vagnen som singel och fullkomligt älskar den!! Hon sover jätte bra i den!! Skulle aldrig bytt ut den. :0)

• Söte79

Älskar också min vagn! Har den i mono. Bara till min dotter och så kommer det förbli. Hon är 15 månader och har hur mycket plats som helst. Kommer gråta floder när jag måste sluta använda den! :0)

Svar på tråden Bugaboo Donkey