Bugaboo Donkey
Jhk88: Härligt! :)
Jhk88: Härligt! :)
Min vagn anlände också idag men de två paketen är på rymmen. Kunde inte vara hemma så jag bad att få hämta dem istället. Kollinumrena som jag fick över telefon verkade dock vara fel för de kunde inte hitta paketen... Någon som vet om det är nya svenska kollinummer eller brittiska och om man kan leta upp dem någonstans online?
Jhk88: Åh, avskyr detta med att man förväntas vara hemma hela dagen för leverans. Måste själv åka tvärs över stan för att hämta min på Posten.
Jhk88: Jag har fortfarande inte hunnit hämta min. Var den svår att montera? Lönt att försöka montera den på plats vid Posten och rulla hem den?
Hej! En fråga gällande pumpen som följer med vagnen. Tycker det är svårt att komma åt med den mellan "ekrarna". Några tips?
Mamma Tes: Tack!
Hej! Har sedan tidigare ett Maxi Cosi isofix-babyskydd. Det funkar alltså inte med Bugaboo Donkey?
Eller jag kanske har jag missförstått något? Undrar om dessa passar?
mobil.blocket.se/vi/41041511.htm
Det är en Mico.
En fråga till! Är det någon som har en Maxi Cosi Citi och vet att den verkligen funkar med Maxi Cosi-adaptern? Hittar inte den informationen någonstans...
Frågar igen: Någon som har en Maxi Cosi Citi och vet att Maxi Cosi-adaptern funkar med den?
Laura79: Ok, tack för feedback! Låter onekligen meckigt!
Hej! Kanske har frågats om detta tidigare men vårt chassi har börjat knarra mycket. Någon annan med samma problem? Är det därför så många chassin ligger ute till försäljning på Blocket etc?
Ah, så det är ett större problem än bara vår? Var det svårt att få det godkänt?
Va bra! Tack för snabba svar! Då ska jag reklamera den. Förresten - har ni bra koll på reglerna för vad som kan reklameras? Det svarta gummit på det stora vagnhandtaget har också börjat spricka i ena fästet. Dessutom har det upptått ett hål i korgen under vagnen.
Förresten - hur gör man om man köpt sin vagn via Pramworld? Reklamerar man till dem? Eller direkt till Bugaboo? Hur har ni andra gjort?