Inlägg från: mamalolo |Visa alla inlägg
  • mamalolo

Min vagn anlände också idag men de två paketen är på rymmen. Kunde inte vara hemma så jag bad att få hämta dem istället. Kollinumrena som jag fick över telefon verkade dock vara fel för de kunde inte hitta paketen... Någon som vet om det är nya svenska kollinummer eller brittiska och om man kan leta upp dem någonstans online?

• mamalolo

Jhk88: Åh, avskyr detta med att man förväntas vara hemma hela dagen för leverans. Måste själv åka tvärs över stan för att hämta min på Posten.

• mamalolo

Jhk88: Jag har fortfarande inte hunnit hämta min. Var den svår att montera? Lönt att försöka montera den på plats vid Posten och rulla hem den?

• mamalolo
    Alis skrev 2012-05-28 18:41:32 följande:
    Tack för det tipset! Vi beställde precis en Donkey duo för 11 100:-! Tror inte att det var meningen att man skulle kunna använda rabatten även på vagnarna men betalningen gick igenom... Får säga åt Moeders Mooiste att hålla beställningen ett tag tills jag har fått hem vagnen och verkligen ser att det funkade. 
    Ojoj! MIndre än vad det kostade att beställa från Pramworld. Typiskt! :)
  • mamalolo

Hej! En fråga gällande pumpen som följer med vagnen. Tycker det är svårt att komma åt med den mellan "ekrarna". Några tips?

• mamalolo

Hej! Har sedan tidigare ett Maxi Cosi isofix-babyskydd. Det funkar alltså inte med Bugaboo Donkey?

• mamalolo

En fråga till! Är det någon som har en Maxi Cosi Citi och vet att den verkligen funkar med Maxi Cosi-adaptern? Hittar inte den informationen någonstans...

Vår älskade lilla prins W föddes den 15 november
  • mamalolo

Frågar igen: Någon som har en Maxi Cosi Citi och vet att Maxi Cosi-adaptern funkar med den?

• mamalolo

Hej! Kanske har frågats om detta tidigare men vårt chassi har börjat knarra mycket. Någon annan med samma problem? Är det därför så många chassin ligger ute till försäljning på Blocket etc?

• mamalolo

Ah, så det är ett större problem än bara vår? Var det svårt att få det godkänt?

• mamalolo

Va bra! Tack för snabba svar! Då ska jag reklamera den. Förresten - har ni bra koll på reglerna för vad som kan reklameras? Det svarta gummit på det stora vagnhandtaget har också börjat spricka i ena fästet. Dessutom har det upptått ett hål i korgen under vagnen. 

• mamalolo
    The75 skrev 2013-09-12 12:31:04 följande:
    Niju vi använde vagnen typ 2 veckor sen började den knaka :0(

Mamalolo hålet i korgen under vagnen ska nog vara där tror jag,jag var tvungen att titta på en Donkey i butik och den hade oxå :0)
    Nja, detta är ett litet hål mitt i korgen. Den var inte där förut. Man ser att det uppstått vid ett senare tillfälle. Vet dock inte när.
    Luella skrev 2013-09-12 14:46:05 följande:
    Mamalolo: reklamera handtaget också!

Min vagn började knarra efter någon vecka.
    Ja, tänkte göra det. Men är inte handtaget en del av chassit? Så om jag reklamerar det så får jag även ett nytt handtag?

Älskar Donkeyn trots vissa problem...

• mamalolo

Förresten - hur gör man om man köpt sin vagn via Pramworld? Reklamerar man till dem? Eller direkt till Bugaboo? Hur har ni andra gjort?

Svar på tråden Bugaboo Donkey