• bily

Bugaboo Donkey

Malinooo: Jag har NOLL tålamod, får skämmas. MEN nu fick jag svar. Dom har problem med leveransen från bugaboo och undrar om jag kan vänta till v 36 :(
    Frågade dock om han hade nån annan färg tillgänglig åt mig. Får se vad han svarar!

LoverBambi: Åkpåsen får man gratis om man beställer från www.moedersmooiste.eu.
    Jag ska beställa en åkpåse, en seat liner, en organizer och en cupholder! ;)

• bily
    Malinooo skrev 2012-07-25 11:13:11 följande:
    Bily: nej jag förstår dig, jag är likadan! Vill helst ha svar innan jag frågar :). Vilken färg beställde du från början som var sen?
    Så härligt att höra om likasinnade!
    Jag beställde en svart röd, men skrev nu att jag kan tänka mig en helsvart! Får se när jag får svar på det mailet!
    Fick iaf konto nummret så jag kan göra överföringen, men det vill jag ju vänta med tills jag vet vilken färg jag får.
  • bily
    Malinooo skrev 2012-07-25 11:31:07 följande:
    Bily- var det Bara den röda som var sen? Nej det förstår jag verkligen att du inte vill, som att köpa grisen i säcken.
    Det vet jag inte. Han frågade bara om jag skulle kunna vänta till vecka 36 med min vagn eller om det var brådskande. Så jag vet inte vad han egentligen har tillgängligt, så jag sa bara att jag kan tänka mig en hel svart också om han har den tillgänglig.

Jag vart så ivrig när min kompis beställde och fick sin efter tre dagar så jag sålde min vagn och nu har jag ingen. 6 veckor utan vagn känns lite tufft! :/
  • bily
    Malinooo skrev 2012-07-25 11:31:07 följande:
    Bily- var det Bara den röda som var sen? Nej det förstår jag verkligen att du inte vill, som att köpa grisen i säcken.
    Nu har han svarat.
    Han kunde skicka mig duon i sandfärgad bas nästa vecka. Åhhh...hade verkligen inte tänkt mig den färgen.

Har någon i denna tråd sandfärgad bas på sin åsna?
  • bily

Äntligen!!! Han i Holland har fixat en massa delar och sätter ihop en åsna till mig i rätt färg i mitten på veckan som kommer! Har den antagligen hör i början på veckan därpå! :D

• bily

Mini: tidigare hade han bara sand basen, då den svarta varit slut! Men nu har han fått tar på den svarta basen och klär om vagnarna för dom som har lite brådis att få sin vagn. Annars får han in vagnarna i vecka 36!
    Jag vill ha svart/röd, men även svart/svart går bra! :)

• bily

Eller hur! Han jobbar verkligen häcken av sig för sina kunder!

• bily

Han tar drygt 11500+ att man får en åkpåse gratis, eller en annan accessoar för samma pris! Gratis frakt och har han vagnen inne får man den drygt 3 arbetsdagar efter betalning!
    Ej flammskydds impregnerad! ;)

• bily

Mamma bondesson: från moeders mooiste! Samma som JLD1979 ovan!

JLD1979: Strålande! Så jäkla bra pris!

• bily

Nu har min älskade åsna lämnat Holland för att förgylla mitt liv! Räknar med att ha den senast onsdag nästa vecka! Kära Gud, låt det bli onsdag fort! :)

• bily
    JessiWill skrev 2012-08-10 14:44:32 följande:
    Spännande
    Vad betalade du totalt för din?
    Jag pungade 12100 för en Donkey duo, en åkpåse, en seatliner, en organizer och en cupholder!
    Supernöjd! Min åsna befinner sig nu i Amsterdam...på väg till mig! :) kom kom kom....
  • bily

Min fina nya Donkey står i ett stort fint paket hemma i hallen och väntar på att jag ska komma hem och montera, klämma och känna! :)

• bily

Experter!!!
    Monterade vagnen igår och allt gick strålande tills jag satte på sittdynan. Vad muppig den är, eller är det jag som är muppen?
    Tycker den sitter så sträckt och spännt. Tar lixom upp plats för sitsen. :/

• bily

Lyckades idag pumpa ena bakdäcket med luftpump på bansinmacken efter att min man tömt däcket på luft med den lilla pumpen!
    Resultatet blev att däcken vart "knöligt". Större på ena sidan, så vagnen skumpar när jag kör.
    Läste tidigare i tråden att någon tagit av däcket och gjort nåt hokuspokus, men hur får man av bakhjulen?
    Och vad är det för hokuspokus jag ska göra! :/

• bily

Hej på er!
    Jag köpte för ett tag sen min fina Donkey! Love it!!

Måste dock höra hur ni gör i vinter. Jag köpte en åkpåse för min snart 3 åring att sitta i, MEN vad ska jag bädda med till bebisen i vinter, som väntas komma om 2 veckor?
    Hur ska/gör ni?

Må så gott!

• bily

Satusv: jag beställde min mugghållare i tillsammans med vagnen från mm och fick då en hållare och alla olika fästen! Borde ju vara samma här!

Svar på tråden Bugaboo Donkey