Bugaboo Donkey
MalvaH: vad kostar de sakerna i affär? Åkpåsen ligger på 1200:- om jag minns rätt.
MalvaH: vad kostar de sakerna i affär? Åkpåsen ligger på 1200:- om jag minns rätt.
MalvaH: jag håller helt med. Hoppas nu bara de kommer i tid till dem. Jag bor i södra Sverige och bör, enligt bp ha vagnen inom fem dagar.... Är inte helt övertygad om det :)
Mmia och Pio: har ni sett filmen Inception? :)
Den handlar om just det ni gör. Planterar en idé hos någon annan som i sin tur blir så övertygad om att det är ens egen idé.
:)
Jag körde liknande med min vagn. Hoppas hoppas man får ett chassi som är knarrfritt.
Johanna: knarrar det högt? Mycket?
MalvaH: nix det har den ej. Blir lite tokig . Vill ju ha den nu! Har BF om 8 dagar!
Senast jag mailade dem (igår) sa de att den kommer denna vecka, till deras butik. Men tror inte helt på det.
Har du betalat din än?
MalvaH: det har vi säkert. :) nej, hoppas dock vagnen kommer före bebis.
Vart i Sverige bor du? Jag bor långt söderut, ända ut i udden faktiskt och då skulle leveransen inte ta allt för lång tid.
Tingeling: jag kollade mailen och såg att jag la in en order den 21/1, så två mån nästa ons. Den skulle ha kommit i början på mars.
Vi hade cam innan som jag sålde, står nu undran vagn, och har BF om 7 dagar. Hoppas på vagn före bebis. Fast som man mår nu.....
Motströmmen: Jag beställde vanligt chassi med svart tyg till allt, utom en sufflett och en sak till i off white. Hade egentligen velat ha royal blue men den var för mörkblå för min del. Tänkte sy egna suffletter sen.
Motströmmen: och om du ändå ska beställa från utlandet och du vet vad du vill ha så köp allt nu. Det är mycket billigare där än här och euron ligger lågt.
Mailade BP och de säger att vagnen är hos dem på tis 19:e och hos mig på fre 22:e eller mån 25:e.
Får tuppjuck på detta. Bebis kommer kanske den 20:e.
Fick mail från BP nu om att betala. Så om inte jorden går under har jag vagnen hos mig nästa vecka . :)
Såg nu. Betalade med visa via Nordea och med deras växlingskurs blev det 10200:-. :)
Tingeling: det blev € 1199:-. Jag har faktiskt inte en aning om de tog ut ngt extra men det verkar inte som det. Vet ej heller vad valuta.se säger.
De skickade en pay.multisafe.com link och via den betala jag med visakortet.
Euro ska det stå.
Ja en duo. :)
Malvah: nix men mailade faktiskt dem ikväll och efterfrågade en sändlista.
De borde ha skickat den.... Tänkte att det gjordes automatiskt när betalningen kom in. Men så är säkert inte fallet.... :(
Malvah: härligt. Fick också trackinfo men kunde ej se att den var på väg. Hoppas hoppas.
Jag har en på 2 veckor och en på 3 år och 2 mån. Den äldre väger 12,6 kg och är 93 cm.
Jag älskar donkeyn. Skulle aldrig köpa en annan syskonvagn.
Mina barn är 6 mån respektive 3,5 år (storlek 98/104) och där är plats över.
Visst knarrar min ibland men inget som stör och inte ofta.
Köp den från Holland. :)