Inlägg från: elingr |Visa alla inlägg
  • elingr

Jag betalade 1019 pund med frakt idag:D

Marre1980: Hur lång tid tog det innan du fick din? :) dom sa max 4 veckor men i orderbekräftelsen står det 7-10 arbetsdagar :D hoppas!! :)

• elingr

Jag tror man kan välja hur man vill :) vi valde svart bas med off white suffletter :)

• elingr

Natlup: detta hade jag helt missat och guggeli: såg inte att du hade skrivit. Som tur var såg sambon detta idag och nu såg jag det är. Jag har avbrutit min beställning idag och kommer (förhoppningsvis) ha mina pengar på kontot inom 5 arbetsdagar. Ska kolla upp babyplan ist :) annars blir det en från Sverige :)

• elingr

Jag fick svar å har beställt min idag, 1199 euro med frakt :) dock 8 veckors leveranstid då dom inte har den inne nu..

• elingr

I duon ingår allt du behöver :) chassi, 2 sittdelar, 1 liggdel, sidovarukorg, varukorg att ha under, suffletter, bågar. Iaf från babyplus :)

• elingr

Motströmmen: man mailar dom och sen skickar dom en länk du betalar via :) våran kommer gå från Holland i slutet på mars typ eftersom den var slut när vi beställde. Får länken när den är klar att skickas från dom :)

• elingr

Väntar också på betalningslänk och sen leverans från BP. Slutet på mars-början på april sa dom till mig. Hoppas att den kommer snart :))

• elingr

Fick svar från BP idag, om inte bugaboo ändrar datum igen så ska dom ha donkeyn hos sig på tisdag! :D shit så jag längtar!

• elingr

Tingeling1981: jag beställde 8 februari och då sa dom ca 8 veckor. Troligtvis kommer den till dom på tisdag och sen tar det 2-4 dagar innan vi får den :) så det blev ju mindre än 8 veckor. Men som jag förstått det har problemet med leveranserna legat hos bugaboo.

• elingr

Jaa, igår kom duo-kitet och idag innan kl 16 kör posten ut resten, snacka om lycka!! :) nu är frågan, dekorplast eller chassiskydd? :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey