Bugaboo Donkey
À men regnskydden från tullsa verkar ju perfekt! Passar dom bra?
À men regnskydden från tullsa verkar ju perfekt! Passar dom bra?
Men basson duo går ju bara att ha som dubbelvagn, jätteosmidigt om man inte alltid har båda barnen med sig. O då måste man ju ändå ha en enkelvagn oxå! Men donkeyn kan man ha dubbelvagn på morgonen o sen när man lämnat stora barnet o sittdelen på förskolan så har man enkelvagn. Och om det är fullt på bussen kan man plocka ur stora barnet o klicka bort sittdelen o ta den i handen o gå på bussen med enkelvagn. Om man ska iväg en liten sväng bara kan man ta enkelvagn o stora på ståbräda.
Massor av bra argument. :)
Är det nån mer här som har reklamerat sprucket gummi på handtaget? Om det är det, vad har dom sagt till er? Har ni fått det utbytt? Har ni fått nåt replacement set?
Reklamerade till bugaboo för ett tag sedan, det sista dom sa va att det skulle komma ett replacement set som dom skulle skicka. Men sen har jag inte hört nåt mer o d e så sjukt svårt att få kontakt med dom.
Va jag fattar inte det där med pumpen. På mitt handtag sitter en röd plupp som går att ta bort, men det finns ingenting där inne... ??
FlakeZ är din plupp röd?
Då har vi lika då... Köpte du din vagn tidigt? Jag köpte min i maj o fick den i juni.
Min är köpt i England o pumpen ser ut som dom gamla pumparna som hör till luftdäcken på frog o gamla cam. Svart med röda detaljer.
Ja, jag tror att dom slängt med dom gamla pumparna med dom första leveranserna. Kanske för att den nya inte va färdig eller hade nåt fel eller så kanske dom hade galet mycket gamla pumpar kvar att bli av med...
Nu har jag pratat med bugaboo o jag ska få en ny pump hemskickad. Dom bytte tydligen ut pumpen ganska tidigt för att den röda inte fungerade så bra. :)
Tinkie86. Självklart ska du prata med barnbutiken. Både om suflettpinnen och ljuden. Du kan ju testa att smörja den först. Låter den mer när du har handtaget längst ut?
Jag reklamerade ett chassi och fick ett nytt, men det nya låter som en gammal knarrig säng :( jag har testat att smörja flera ggr men det blir inte bra. Jag har pratat med bugaboo och dom ska skicka ett nytt chassi. Jag ska skicka tillbaka det gamla så dom ska se om dom hittar felet, för det här är ett "nytt" fel. Dom vill nog gärna veta om det finns fler såna chassin där ute. Så jag rekommenderar verkligen att du hör av dig till barnbutiken, o det är ju inte kul att gå med en vagn som knarrar så folk vänder sig om när man går förbi :( Jag filmade min vagn när vi va ute på promenad för att visa hur den låter. Ljuden hördes tydligt på filmen. Du kan ju också filma din så du kan visa butiken, för om din är som min så låter den inte lika mycket när underlaget är helt slätt som inne i en butik. Lycka till!!
Då har du nog samma problem som jag... Låter mer när det är utdraget helt, mer i duo än i mono, mer på ojämnt underlag än slätt.
Och det hjälper inte hur mycket man än smörjer....
Merde, beställ från barnbutiken innan midnatt, dom har 20% rabatt!! :)
Merde, beställ från hemsidan, dom skickar den :) tror jag iaf.