Inlägg från: daniels baby |Visa alla inlägg
  • daniels baby

Bugaboo Donkey

Läängtar skrev 2011-08-21 19:44:56 följande:
    daniels baby: har också beet till salu, men vill helst inte släppa den! Men vi har inte plats för alla vagnar och den har inte bluvit använd på 2 månader.,, använder bara donkey o frog!
    hahahahaa gud va vi håller på! jag har Ptn oxå till salu å sen kör jag en mclaren tvilling sulky. så nu står det vagnar lite överallt.
    Bästa mailet va igår där personen tyckte att jag skulle gå ner i pris för beet (4500) för att hon kunde minsann köpa en ny från tillverkaren i Holland för nån hundring mer! 
    Min undran är ju då varför hon ens hör av sig till mig, å inte går å köper sin nya då istället? Suck på såna människor 
  • daniels baby
    Läängtar skrev 2011-08-21 19:53:08 följande:
    Haha ja verkligen!! Jag har skrivit prutat o klart för första gången, och hör å häpna ingen har prutat :) men dock hör dom av sig med andra puckade saker, typ att man ska hålla vagnen åt dom i en vecka mm men sen hör man inget mer...
    Ja så jäkla irriterande!
    Nä jag måste ändå byta framhjulen på Been för dom vobblar lite så efter det får jag väl släppa den.. Problemet är väl att när vintern kommer så är den inte lika populär längre..
    Å imorrn ska jag betala resten av summan till Wh watts! haha sjukt att längta till nåt sånt. Synd att det tar så lång tid att få den men vi reser ju bort på tisdag i två veckor så när vi är hemma igen så har jag bara två veckor kvar att vänta på =)
    Ni som har haft UJ duon innan, känns donkeyn lika bred att köra? dom har ju samma mått men jag tyckte UJn kändes så bred å lång. Donkeyn verkar mindre iallafall på era bilder... 
  • daniels baby
    Joddan skrev 2011-08-21 22:23:51 följande:
    Den är bredare. Det märks på bussar! Men den är kortare! Mkt kortare så det är positivt!
    oj! bredare känns ju mindre skoj.... åker ju iåförsig sällan kommunalt men ändå... äh jag får väl erkänna att jag köpte den för att jag ville ha den å för att den är snygg hahaha
    saknar mitt gamla jobb så mkt (barnbutiken) att jag får ha vagnpark hemma istället!=) 
  • daniels baby

Hej på er alla!! nu är vi hemma från två härliga veckor i turkiet! min vagn beställdes dan innan vi åkte,så nu är det väl 2 vckor kvar tills den kommer.. (från wh watts)
    Fick ni som beställt därifrån nån info innan den kom fram eller är det tyst nu i två veckor till? 

• daniels baby

Nu är det inte långt kvar tills min donkey står här hemma!!! gud va jag har längtat! 
    ni som beställt från wh watts; enligt tracking sidan så är vagnen nu i köpenhamn, när tror ni att den hamnar hos mig i sthlm?

• daniels baby
    Joddan skrev 2011-09-21 11:27:10 följande:
    Ups har det varit!
    tack!fick precis tag i dom. nu är det bara att vänta.....
  • daniels baby
    Joddan skrev 2011-09-21 11:53:24 följande:
    Vart i sthlm bor du?
    (min man har jobbat där så jag känner en deö av personalen )
    jasså?! i botkyrka.... måste åka å hämta stora tjejen på dagis i midsommarkransen om en halvtimme.... tror inte den hinner komma...
  • daniels baby

Nu står vår fina Donkey i hallen å väntar på att bli använd! tycker den verkar jätte fiffig å smidig! stora tjejen på 3 år får plats å har lite utrymme under sufletten så det känns bra.
    Äntligen! 

• daniels baby

hahahaa det hände mig för nån timme sen oxå! som tur var så hade jag en UJ pump hemma som funkade bra.
    kanske dum fråga men; hur fäller ni vagnen smidigast?  

• daniels baby
    millansmillan skrev 2011-09-22 15:11:10 följande:
    Jag tar bort båda sitsarna, gör vagnen singel, låser framhjulen “felvändna“, fäller in handtaget o sen fäller jag vagnen. ställer vagnen så handtaget står uppåt o lägger en sittdel ovanpå. liggdelen ställer jag bredvid. inte smidigaste kanske men så har jag gjort för att få plats med den i bagaget.
    hmmm ok... det va så jag oxå gjorde... tänker sen när det blir snö å slask, då lär ju inte vagnen se så fin ut sen eftersom man lägger ner dom på marken....
  • daniels baby
    Leonell skrev 2011-09-26 18:51:52 följande:
    Är det nån mer här som har reklamerat sprucket gummi på handtaget? Om det är det, vad har dom sagt till er? Har ni fått det utbytt? Har ni fått nåt replacement set?
    Reklamerade till bugaboo för ett tag sedan, det sista dom sa va att det skulle komma ett replacement set som dom skulle skicka. Men sen har jag inte hört nåt mer o d e så sjukt svårt att få kontakt med dom.
    ååååhhh mitt gummi är oxå sprucket!! fick vagnen förra veckan=(
     vet att gummit är väldigt känsligt å går sönder lätt men det är väldigt irriterande. tänkte maila dom imorrn om det. men man får nog ligga på en del alt ringa ner å prata med dom direkt.
    nackdelen är bara att replacement kitet inte är så vackert, om det fortf är samma som cameleons... 
  • daniels baby

Efter att vi nu kört donkey i nån vecka så måste jag prisa den gaaalet!! den är så skön att köra, tog en långprommis med kidsen ( 3år å 10 mån) inkl några uppförsbackar å det va inga problem! 
    å jag tycker inte alls att den är för smal för äldsta tjejen som nu sover i den utan problem. visst kanske sen med vinterkläderna på men det blir ju trångt i vikken vagn som helst då.
    nä, det här va en jäkligt smart uppfinning av Bugaboo å då har jag ändå provat det mesta i vagnsväg=)
    Been agerar som nattningsvagn till lillan inomhus så vår kombo är perfa!

Måste dock få iväg ett mail ang det spruckna handtaget innan den riktiga kylan kommer..... 

Svar på tråden Bugaboo Donkey