Inlägg från: Lindsey |Visa alla inlägg
  • Lindsey

Bugaboo Donkey

Just wh watts mailar man med telefonnummer och adress och så ringer de upp en och så beställer och betalar man via telefon :)

Ellie 101016 ♥ Lillebror bf 120307 ♥
  • Lindsey
    memo skrev 2011-10-20 21:57:21 följande:
    Nu har min lilla Bebis äntligen kommit till världen! Så då var det dags att testa liggdelen, och nu undrar jag sluttar era ligdelar också lite neråt med huvudändan??? Som tur köpte jag cocoon, så Han ligger inte ner med huvudet, men ändå. Ska det vara så?
    Grattis :) 
    Kan dock inte svara på frågan då vi inte har fått hem våran än!  
  • Lindsey

Jag hoppade faktiskt att beställa rosa sufletter av den enda anledningen att vi väntar en pojke nu, hade det blivit en tjej till hade jag beställt den i rosa! Nu blev det en helsvart ist då jag inte ville ha olika färger heller.
    Men jag tycker att man ska kunna se på barnet om det är en pojke eller flicka. Rosa är jättesnyggt på pojkar men inte när de är så små så att man inte ser vad det är för något, men det är min personliga åsikt. 

• Lindsey

Åh mailade wh watts igår och frågade om vagnen blivit skickad än för att vi ändrar adress från och med nästa tisdag och då skrev de tillbaks igår att den blev skickad idag :) Trackingnumret skulle komma imorrn! Fattar dock inte vilken adress de har använt nu eftersom jag angav den nya så mailade tillbaks nu :P
    Men ni andra som beställt från wh watts, hur lång tid tog det för vagnen att komma när den väl blev skickad? 

• Lindsey

Ringde dhl nu då de inte gett wh watts något trackingnummer och vagnen befinner sig i köpenhamn! De skulle antagligen leverera den imorrn! Jättespännande men en typisk dag att leverera på då jag endast är hemma till 10.50 imorrn så kommer de imorrn kommer de säkert när jag inte är hemma :( Och isf blir det nästa vecka ist...

• Lindsey

Fick hem våran donkey, som vi beställt från wh watts, igår :) Men kommer inte provköras ordentligt förrän nästa vecka då vi flyttat till marklägenhet. Bor på andra våningen nu och den är väl inte så tymplig att bära upp och nerför trappen känner jag :P 
    Jättefin är den iaf och den känns bra att köra inomhus! Kommer användas som mono tills lillebror kommer i mars :) 

• Lindsey

Min är köpt i england och den är svart och grå.

• Lindsey

Vi har inte heller någonstans att ställa vagnen direkt på dagis. Under ena ingången kan man trycka in den under tak men där får plats endast två vagnar och så känns det inte säkert att ställa sin vagn där. Så jag får ofta ta bilen till dagis fastän det är nära för att jag inte hinner hem med vagnen innan jobbet. 

• Lindsey
    Laura79 skrev 2011-11-08 22:01:05 följande:
    Hej! Jag ber om ursäkt om frågan ställts och besvarats innan men jag undrar hur lång tid det tog för er som beställt av WH watts att få vagnen. Vi beställde för ca 3 v sedan och idag fick besked om att vagnen kommer skickas imorgon. Det sades dock inget om hur lång tid frakten tar. Dagar? Veckor? Någon som vet? Hoppas på snabb leverans då vi sålt vår förra vagn ;).
    Vår vagn skickades från england tisdag eftermiddag och kom på fredagen samma vecka. Tog sammanlagt fyra veckor minus en helg :P
Svar på tråden Bugaboo Donkey