Bugaboo Donkey
Just wh watts mailar man med telefonnummer och adress och så ringer de upp en och så beställer och betalar man via telefon :)
Just wh watts mailar man med telefonnummer och adress och så ringer de upp en och så beställer och betalar man via telefon :)
Jag hoppade faktiskt att beställa rosa sufletter av den enda anledningen att vi väntar en pojke nu, hade det blivit en tjej till hade jag beställt den i rosa! Nu blev det en helsvart ist då jag inte ville ha olika färger heller.
Men jag tycker att man ska kunna se på barnet om det är en pojke eller flicka. Rosa är jättesnyggt på pojkar men inte när de är så små så att man inte ser vad det är för något, men det är min personliga åsikt.
Åh mailade wh watts igår och frågade om vagnen blivit skickad än för att vi ändrar adress från och med nästa tisdag och då skrev de tillbaks igår att den blev skickad idag :) Trackingnumret skulle komma imorrn! Fattar dock inte vilken adress de har använt nu eftersom jag angav den nya så mailade tillbaks nu :P
Men ni andra som beställt från wh watts, hur lång tid tog det för vagnen att komma när den väl blev skickad?
Ringde dhl nu då de inte gett wh watts något trackingnummer och vagnen befinner sig i köpenhamn! De skulle antagligen leverera den imorrn! Jättespännande men en typisk dag att leverera på då jag endast är hemma till 10.50 imorrn så kommer de imorrn kommer de säkert när jag inte är hemma :( Och isf blir det nästa vecka ist...
Fick hem våran donkey, som vi beställt från wh watts, igår :) Men kommer inte provköras ordentligt förrän nästa vecka då vi flyttat till marklägenhet. Bor på andra våningen nu och den är väl inte så tymplig att bära upp och nerför trappen känner jag :P
Jättefin är den iaf och den känns bra att köra inomhus! Kommer användas som mono tills lillebror kommer i mars :)
Min är köpt i england och den är svart och grå.
Vi har inte heller någonstans att ställa vagnen direkt på dagis. Under ena ingången kan man trycka in den under tak men där får plats endast två vagnar och så känns det inte säkert att ställa sin vagn där. Så jag får ofta ta bilen till dagis fastän det är nära för att jag inte hinner hem med vagnen innan jobbet.