Inlägg från: ThereseX |Visa alla inlägg
  • ThereseX

Bugaboo Donkey

Emeliej- Den finns i butik, det enklaste är nog att gå in i en och prata med dom alternativt googla.. Det är någon i tråden som gjort ett superbra test men jag vet inte länken..

Någon annan som kan länka?

• ThereseX

Jag har bugaboos nya påse och jag tycker att det är alldeles lagom tjock, jag har svårt att tro att andra påsar är tjockare.
    Då det bara skulle bli knöligt och klumpigt.

Har haft en voksi Urban innan, och den kanske är varmare men det har nog mer med materialet att göra.

Jag kommer absolut använda vår påse då vi ska upp till norr där det är -25, och jag tror inte att A kommer frysa.. : )

• ThereseX

Emelielj- Vi har köpt i sverige. På barnbutiken på gamla brogatan. Jag tycker och har fått för mig att det är enklare att köpa här om det skulle hända nåt med vagnen. Fast det kanske inte spelar någon roll egentligen.. : )

• ThereseX

Emelielj- Vi har en duo, vi väntar på lillasyster som anländer i mars.

Vi betalade faktiskt våran cash.
    Men räntefri avbetalning borde ju funka hur bra som helst.
    Lycka till. Du kommer förhoppningsvis bli supernöjd med vagnen, kan inte tänka mig annat.. : )

• ThereseX

Man får inte sälja saker i tråden. Då kan den bli stängd. Så håll annonserna borta.

• ThereseX

Emkalo- varför ska man klistra lapparna? Det sitter ju redan lappar på chassit och på ramen på extension kittet? Jag har inte klistrat på några extra och inte hört att man ska heller. Du ska väl ha dom samlat så du har alla nummer ifall vagnen kommer bort.

• ThereseX

NaBas och prinsessan ellie. Den nya åkpåsen ersätter ju den gamla.
    Den nya är även smalare så den ska passa bättre i donkeyn. Jag har den nya, har ingen erfarenhet av den gamla.

• ThereseX

Merde- Du känner ingen som kan köpa den åt dig nånstans där den finns? Som kan skicka den med bussgods exempelvis?

• ThereseX

Vet du när dom kommer dom ltd främst till donkey?

• ThereseX

Jose- vagnen är rätt stor i bagaget. Men vilken syskonvagn är inte det? Jag tycker att det går att packa ihop rätt bra så det får plats andra saker. Detta beror givetvis på vad man har för bil. Bi har en Audi a6 kombi och det är stort bagage.

Nej det går inte att dra ut något solskydd i suffletten. Har inte testat parasoll tycker bara dom brukar vara i vägen.

Och donkeyn har inte något nät på tyget. Behöver man verkligen det?

• ThereseX

Jose- Sufletten är bra, den är ju samma som på cameleonen. Jag hade CAM innan donkeyn. Och jag är nöjd.

• ThereseX

MrsH- Den är mycket bättre än camen just för att den går att fälla med en hand.
    Min mamma har artros i händerna och hade stora problem med att man var tvungen att trycka och vippa när man skulle ändra läge på camen. Så hon tycker donkeyn är jättebra.

• ThereseX

Smoolan- Det är samma material som på Cameleon sufletterna. Och står emot duggregn och lite snö alldelens utmärkt. Jag tar inte heller på det krångliga regnskyddet om det inte är ordentligt blött ute..

Svar på tråden Bugaboo Donkey