Bugaboo Donkey
Synd att jag inte kunde ha lite is i magen då :)
Synd att jag inte kunde ha lite is i magen då :)
Beställde en duo i svart/electric blue, en mugghållare och en adapter för bilstol. Betalade 12400 med frakten. Vad ska du beställa? Vad har du fått för pris?
Lotus: jaha? Jag beställde via pramworld, och du via moeders mooiste eller? PW sa iaf inget om färgen, hoppas dom hade kvar den. Var två veckor sen jag beställde iaf.
Tordyvel: finns ju ltd edition färger för 2012. Electric blue, jade grenn och coral red tror jag den heter. Skulle vilja ha allihopa :)
Till er andra som fått vagnen från pramworld redan. Hur länge fick ni vänta totalt? När de säger 28dagar, är det bankdagar då(mån-fre) eller totalt antal dagar med lör, sön inkluderat?
Catox: du åker gratis buss, men bara från hållplatser "på gatan". Exempelvis i liljeholmen måste du ner via tunnelbanan för att komma till bussgaraget och där måste du betala för att åka buss. Tunnelbana, tvärbana, pendel å resterande måste man betala för.
Naimis: tusen tack för svaret. Anledning att jag frågar är för att vi är bortresta i två veckor och om jag räknar på det så kommer vagnen antingen dagen efter vi åker eller två dagar innan vi kommer hem (beroende på hur man räknar då), och iom att posten bara håller den i två veckor så hoppas jag hellre att den kommer två dagar innan vi kommer hem så den inte skickas tillbaka innan vi hinner hämta den :).
Har du fått svar på ditt mail till dom förresten??
Naimis: meh! Varför skulle du inte vilja ha vagnen? Dom får lägga på ett kol å ge dig nånting som kompensation, nåt tillbehör eller vad som helst. Riktigt dåligt!
Bily - han kanske bara är sjuk. Men förstår hur du känner, så frustrerande!
LoverBambi- är det tvillingar eller en liten bebis och ett större barn? Duo är med två sittdelar och en liggdel. Mono har en sittdel å en liggdel. Twin har två av båda.
Vad du behöver köpa till extra beror på vad för extra tillbehör du vill ha :). Jag har beställt bilstols adapter, mugghållare och en seat liner. Kommer beställa en till seat liner när bebisen vill ha sittdel istället för liggdel :). Ska köpa en åkpåse också men har inte bestämt färg än :).
Jag har köpt min på www.pramworld.uk.com men det finns en holländsk sida som är länkad strax här ovanför där man får med nån åkpåse med köpet tror jag.
Bily: nej jag förstår dig, jag är likadan! Vill helst ha svar innan jag frågar :). Vilken färg beställde du från början som var sen?
Bily- var det Bara den röda som var sen? Nej det förstår jag verkligen att du inte vill, som att köpa grisen i säcken.
Bily- men åh, va typiskt! Men sand tycker ja e snygg! Med svart topsett/sufflett. Men lär va snyggt m en färgklick på också. Men jag vet inte hur det är smutsmässigt, det skulle va min största oro. Men annars tycke jag den är snygg!
Naimis: STORT grattis till lillebror!! Hoppas att allt gick bra och att hela familjen mår fint. Och plus i kanten att vagnen är på väg, bra födelsedagspresent till lillebror. Vad hade du för sufflett färg? Okej svarta basen alltså, hm. Ja jag är glad att jag har några månader till bf iaf :). En kompis beställde sin vagn två dagar efter mig men hennes skickades igår. Hon har svart/royal blue. Antar att min dröjer för att jag valde electric.
Lotus: Attans! Det bådar inte gott men jag håller tummarna. PW har inget lager utan tar emot beställningar innan vagnarna kommer till dom. Men om de inte hade haft tillgång att ta en beställning på en electric så borde dom sagt ngt. Fasen jag vill verkligen ha electric! Vad ska jag ta annars? Jade eller coral? Kanske en sufflett i jade å toppsettet i coral? Usch nej jag hoppas jag slipper välja!!
Lotus: jo haha, han hatar jade haha! Han vill helst ha off White men jag är orolig för smutsen. Men jag har sett lite live bilder på jade och visat honom. Ser finare ut live faktiskt! Men vi hoppas självklart på electric. Annars kanske det får bli coral då, den måste han ju gilla :)
Loverbambi: då är det duo du ska ha. En liggdel å två sittdelar.
Monkeyn kan man väl inte ändra mellan singel å dubbelvagn?
Naimis: va skönt att den kommit äntligen! Men så typiskt att som lyckas pricka in sådär!
Pluppe E: jaha. Haha snacka om copy cats ;)
Kikade på monkeyn nu och den verkar à separata chassin, ett för singel å ett för dubbel. Kolla på framdäcken tex, dom är annorlunda i singel å dubbel. Och två varukorgar i dubbel.
Pluppe E: ja den borde ju ha det tycker man annars är det ju som vilken annan tvillingvagn. Men det är två varulorgar på den i dubbel å helt andra hjul. Verkar bra meckigt att ändra allting när man ska byta mellan duo å mono.
Minas: tack för att du redde ut min fundering :). Men basson duo har ju också oberoende sitsar. Trist att de inte kom med en mer "avancerad" vagn, som donkeyn. Hade nog blivit lite mer konkurrens då tänker jag. Nu köper man ju ex donkeyn även om man inte är i behov av en syskonvagn, så kommer det ju inte bli med monkeyn. Men ska bli spännande att se den rulla på gatorna snart :)