• Justi

Bugaboo Donkey

men va mysko, idioti! de heter ju bärhandtag, nä de måste dom återgärda på nått sätt

• Justi

har en i magen som kommer nu när som och en storebror på 2 år och 5 månader, han e ca 95 lång å väger ca 15 kg

• Justi

undrar desamma. haha ja ägen nu en vit å en svart suflett. ska köpa en till svart tror ja

• Justi

ingen som har tullsas regnskydd till en bakåtvänd liggdel å en frammåtvänd sittdel? hur passar de?

• Justi

nej men asså tullsa har ju ett syskonregnskydd där ett av barnen sitter frammåt å andra bakåt. men ja tycker de ser ut som ett stort tält

• Justi

Måste bara säga att ja e så förbannat nöjd me vagnen! Har en stor 2,5 åring och en nyfödd så jag har börjat köra den i duo läge å den får fortfarande plats överallt!

• Justi

Fördelarna tycker jag är att den e smidig även i duo läge, och att de blir 3 delar när man fäller ihop den. Genomgick ett akut snitt vilket innebär att ja inte får bära tungt då e de perfekt me 3 mindre delar än en stor, den får även plats i min lilla peugeot 308 halvkombi.

Nackdelen är att bär bågen är i vägen mycke i liggdelen men de e ju bara att klicka loss när den inte används.

När sonen inte vill åka vagn mera får de bli någon emmaljunga me ståbräda ist för jag tycker vagnen är för dyr att ha i mono läge.
    Mitt chassi knarrar inte :)

• Justi

Hade Phil and teds vibe medans ja va gravid till sonen, men de kändes inte rätt att den nyfödda skulle ligga så osäkert så vi sålde den å köpte en donkey, bästa vagnvalet ja har gjort :)

• Justi

Jag hittade tyvärr en till nackdel idag, idag så fick jag springa till bussen med min nyfödde, då började hjulen vobbla så mkt att ja va tvungen att trycka ner handtaget å rulla den på 2 hjul annars gick den inte frammåt. Usch vilken stress haha

Svar på tråden Bugaboo Donkey