• Plly
    juliae skrev 2012-04-04 20:28:35 följande:
    Jag köpte mitt chassi från holland, Baby plus. Men jag mailade direkt till Bugaboo och de har varit väldigt hjälpsamma.

Köpte du ett löst chassi från baby plus? Hur mycket kostade det? Är så nyfiken bara...
  • Plly
    wiesio skrev 2012-04-20 10:47:21 följande:
    Alltså hur hade de tänkt sig med regnskyddet? Jag får inte på det alls!

Jag har köpt ett kronan regnskydd... då kan man dra över det på sidoväskan oxå i mono, blir tokig på tighta originalskydd!
  • Plly

Det är nog VIP-rea på babyshop...hittar inte koden just nu dock...:-/

• Plly
    Plly skrev 2012-04-26 10:44:25 följande:
    Det är nog VIP-rea på babyshop...hittar inte koden just nu dock...:-/
    Koden är VIPSPRING men gäller EJ på bugaboo...buhu!
  • Plly
    Hejåhå skrev 2012-04-28 14:08:26 följande:
    Såg också annonsen! Tyckte det osade lite stöldgods. Vem ger bort en så pass dyr vagn utan att kolla om personen vill ha/behöver den? Dessutom utan kvittot.
    Jag skulle nog importerat för några hundralappar till för att få 3 års garanti :)

http://www.tradera.com/bugaboo-donkey-duo-auktion_340817_154947837

Har kommit en till ut på tradera som osar lite skumt... 
  • Plly
    Merde skrev 2012-04-28 23:53:43 följande:
    Har faktiskt lagt märke till det på vår vagn också men har ingen aning om det var så från början eller inte.

Någon som vet vart man kan köpa billiga regnskydd som funkar till Donkeyn? Orkar inte med dom man får med...

Jag har sett det på vagnar i duo/twinläge, tror att det är helt normalt faktiskt när det blir lite mer belastning på vagnen?
  • Plly
    EEE skrev 2012-05-05 22:15:49 följande:
    I morgon ska jag köpa tyg till suffletterna och även till bumpern. Räcker 1m tyg åt varje set eller ska jag köra på 1,2m per set?

Vad har ni för sorts tyg på insidan? Jag ska använda ett vattenavstötande på utsidan så jag tänkte att det på insidan kanske kan vara ett enklare tyg, eller?  

Jag tror det räckte med 1 meter (brukar vara dubbelvikt 150 cm brett va?), köpte 3 meter kantband som räckte bra och blev över... Köpte tyg i förra veckan och sydde klart en suflett igår (hamnar i bildtråden strax) Det var mer en söt sommarsuflett i vanligt bomullstyg, insida enfärgat bomullstyg. Nästa suflett jag syr får inget innertyg för det fuckade upp hela sufletten för mig när jag sydde
  • Plly
    mamalolo skrev 2012-05-27 06:03:57 följande:
    Jhk88: Jag har fortfarande inte hunnit hämta min. Var den svår att montera? Lönt att försöka montera den på plats vid Posten och rulla hem den?

Min man överraskade mig genom att montera ihop den alldeles själv och sen rulla dottern i den till mitt jobb för att visa...så jättesvårt ska det inte vara! Hehe...
Svar på tråden Bugaboo Donkey