Inlägg från: Marilis |Visa alla inlägg
  • Marilis

Bugaboo Donkey

Fick mail från MM igår, jag bör få min bugga i slutet på nästa vecka, jag betalade 6 september:)

• Marilis
    Lotus09 skrev 2012-10-10 14:49:33 följande:
    Marilis: Jag fick också mail om att min skulle skickas i slutet på nästa vecka istället för denna. Verkar vara hårt tryck nu. Längtar så även om vi inte behöver den riktigt precis nu. Vilken färg har ni köpt?
    Ja samma här, längtar men än så länge går det bra utan, lillebror ligger fortfarande tryggt i magen. Jag körde på helsvart, vet att jag alltid tröttnar på färger, tänkte jag skulle leka med lite olika bumperskydd och så för att ändra vagnen lite, men alla mina vagnar har alltid varit svarta och jag är jättenöjd med det, var lite sugen på jade dock..men skulle tröttnat fort. Ni?
  • Marilis
    Lotus09 skrev 2012-10-11 17:55:21 följande:
    Marilis: Vi valde sand. Valde mellan den och royal blue men jag tror jag skulle tröttnat på den blåa. Har köpt en begagnad skip hop väska. Den är händig och har bla sand i sig så jag tror den blir fin till :)
    Ja jag funderar på en Skiphop också...fast i....trumvirvel..svart! haha..gud så tråkig jag är! Men jag ska införskaffa mig en stor och en liten fjällräven, en i lila och en i gul, funderar på att ha någon av dem som skötväska istället, men tror inte jag kommer kunna hålla mig från en riktig också..det är ju lite smidigare, blir i sådana fall en skiphop till dubbelvagn, ska kolla på underbara barn mässan imorgon efter bra erbjudanden:)
  • Marilis
    Livetäenbiltvättmenjaharencyckel skrev 2012-10-13 08:11:13 följande:
    hur gamla är era barn ni som har syskonvagnen? min son kommer nästan fylla tre när syskonet kommer men han sover fortfarande middag 2h. funderar på om det är värt att köpa buggaboo Donkey eftersom den kan bli en singel vagn också....

Maken är skeptisk då han tycker den ser plastig ut?
    Min son är 3 år och 2 månader när lillebror kommer, jag funderade också på om det faktiskt var värt det, men efter mycket fundering så kom jag fram till att JA det är helt klart värt det, skulle fundera på en Donkey även om jag bara hade ett barn:) Nu har man ju MÖJLIGHETEN och den möjligheten är fantastisk! Samtidigt som sonen älskar att åka vagn och jag vill ta långa promenader med hunden. Helt klart värt det! Speciellt när den andra singelvagnne jgc kollat på nästan kostar lika mycket som min Donkey jag beställt från Holland. Donkeyn tar dessutom mindre plats i bilen (om man har sitt/liggdelen i baksätet istället för bagaget och det är mycket värt när man har en 52 kgs kloss till voffe!:)
    Förstår inte hur han kan tycka den är "plastig"?
  • Marilis
    Lotus09 skrev 2012-10-13 16:36:05 följande:
    Marilis: Ha ha ha, inget fel med att köra svart. Man kan ju pimpa med färg på annat, precis som du skriver. Den verkar i alla fall vara väldigt rymlig och ha bra finesser. Jag väljer oftast svart själv, som båda våra förra vagnar har varit svarta men nu kände jag för att spexa till det så jag tog sand av alla färger :o
  • Marilis
    Lotus09 skrev 2012-10-19 13:10:40 följande:
    Ngn mer som väntar på leverans från mm som har fått ngn info om när det kan tänkas ske??
    Jag betalde 6 september tror jga och min vagn skickades i fredags så jag har den i veckan:)
  • Marilis

Fick min vagn idag från MM, jättefin MEN, de hade missat min bugaboo tray OCH den andra solskärmen. Sen sa de också i mailet att frakten var gratis men på fraktsedeln står det att frakten kostade 80 euro! Inte glad just nu, orkar inte hålla på att krångla, fattar inte att detta ALLTID händer mig!

• Marilis

De har redan mailat och lovar att skicka resterande varor snarast! Men det hade varit lätt att missa då jag bara kommer envände den som singelvagn nu tills lillebror kommer i mars och jag har inte sufletten på. Kolla noga säger jag bara. Han sa att frakten var gratis, det var bara för hans administration eller något han hade skrivit med det i invoicet, skitsamma. Tror de fular lite, men jag har ju redan betalat och jag har ändå sparat 5-6000 så orkar inte bråka mer. Bara jag får alla grejer är jag nöjd.

• Marilis

Åh jag tror möjligtvis mitt chassi börjat knarra lite också! Andra gången jag använt vagnen! Kan ju inte vara möjligt att det är så många som har problem med detta, känns om bugaboo gjort något fel någonstns!??

• Marilis

Börjar bli missnöjd och frustrerad med MM, Fick min vagn för tre veckor sedan. De hade missat att lägga i bugabooo tray och en svart sun canopy. Jag mailade direkt och han lovade att skicka omedelbart...nu var det fyra dagar sedan jag mailade en påminnelse och igår mailade jag igen..inget svar!!??

Svar på tråden Bugaboo Donkey