• NaBas

Bugaboo Donkey

smoolan skrev 2012-05-07 09:53:24 följande:
    Ni som har köpt uv-suffletter till donkeyn, var har ni hittat dem? Jag har kollat kidzshop, jollyroom och bonti men kan inte se att de säljer dem. Håller med den som ovan skrev att suffletterna är fattiga. Solen går ju rätt igenom. Men det är väl uttänkt av bugaboo så att man ska behöva köpa på sig mer grejer...
    hej!

såg tidigare att babyshop.se hade
  • NaBas
    Bumbibjörn skrev 2012-05-07 13:27:18 följande:
    Glömde nämna att svaret redan finns längst upp på sidan men lite nyfiken på om det skiljer sig mkt från Cameleons, hittar ingen som det står just till för donkeyn.
    Skillnaden på åkpåse är att hålen för selen i den nya är ett stort hål efter som selen regleras i sätet medan de gamla är det två hål, man kan ju sprätta upp om man vill så det blir ett. Sen ska den vara smalare, har inte jämfört själv.

Detsamma gäller sittdynan för selehålen och att den är smalare nedtill, den nya alltså.
  • NaBas
    Hejåhå skrev 2012-05-11 10:03:47 följande:
    Har frågat två ggr innan... Vad har ni för skötväska till Donkeyn?
    Har ni en som ser bra ut i både duo och singelläge?
    Jag har skiphop duo duoble, den älskar jag..
    den passar i både mono och duo
  • NaBas
    Bumbibjörn skrev 2012-05-24 23:53:00 följande:
    Nån som vet om Babyplus från Holland är ett företag man kan lita på? Butiken finns med i Bugaboos karta. Nån som beställt därifrån?
    Har en vännina som beställt en cam därifrån och fått den i dagarna.. så ja det är dem.
  • NaBas
    JessiWill skrev 2012-08-13 15:15:54 följande:
    Nu precis innan jag la en beställning fick jag höra att företaget kanske bluffade.. gah orkar inte vänta mer!

Ge gärna era erfarenheter av Baby plus och Moeders Mooiste.. snart skippar vi hela donkey iden.
    hej!
    vet att fler i tråden har köpr från MM.. och jag har en vännina som just fått sin vagn från babyplus.

Har själv köpt från min donkey från WH watts och min cam från pramworld.

De bluffar nog inte.

• NaBas

Om jag har en rör så röstar jag på jade green.. Har själv sand men vill köpa till jade..

• NaBas

Jag använder min vagn ofta som mono oftast till helgen som duo. Har en honda accord som inte e kombi den får plats plus sköterska och något mer. Skulle inte påstå att den är jätte enkel och lätt att lasta i och ur bilen men det kan jag leva med. Finns fler fördelar än nackdelar ur min synvinkel. Till en början tyckte jag att den var bred ( jämfört med Cameleon som jag kört innan) men nu e jag van och älskar sidokorgen. Idag har jag också köpt jade gröna suffletter och har nya sittdynor , ska lägga upp bilder i bildtråden.

• NaBas

Nu finns bilden med de gröna suffletterna i Bildtråden. Och de nya dynorna

• NaBas
    bellan1981 skrev 2012-09-04 18:22:11 följande:
    Hej!
    Jag har fastnat för ett regnskydd från Elodie details. Någon som har testat den på Donkeyn  (i mono)? Går den även över väskan eller bara själva liggdelen? Håller en tumme att någon har testat (och såklart att det funkade) .  
    Hej
    Inte direkt svar på din fråga men hoppas det hjälper lite.

Använder regnskydd från tullsa på min vagn och den täcker sido korgen, om elodies är i samma storlek borde den göra det också..

• NaBas
    Hejåhå skrev 2012-09-09 06:51:45 följande:
    Jag sålde min vagn på Blocket för samma peng som jag köpte den för på Pramworld. När jag importerade den trodde jag att jag skulle kunna sälja den med lite vinst, men men! Den var ju bara använd en gång. Jag är nu glad att blivit av med den. Jag blir lite sur över andra annonsörer som skriver att det är x antal år kvar på garantin när den i själva verket inte är giltig. Jag dubbelkollade t.om för en köpares räkning eftersom jag inte registrerat vagnen på hemsidan. Men nej, garantin gäller bara första köparen.

Får jag fråga varför du sålde den så fort? Efter bara första användningen ?
  • NaBas

beklagar verkligen.. ledsen att jag fråga...så klantig ja känner mig..

• NaBas
    Semlan10 skrev 2012-11-06 14:47:03 följande:
    Läste att Tullsa regnskydd funkar bra med Donkeyn och är smidigare än det som ingår, kan t.ex. dras över sidokorgen. Men nu ser jag att det finns flera olika sorters Tullsa regnskydd, någon som vet vilket som passar?
    Hej!

Jag har två olika tullsa regnskydd, ett för liggvagn och ett för sittvagn och båda funkar alldeles utmärkt.

• NaBas
    Merde skrev 2012-11-14 10:44:56 följande:
    Går det för övrigt att fixa ett sprucket handtag på något sätt. Skummet på handtaget är helt uppsprucket på ena sidan och nu är det på väg att spricka på den andra också :~(. Ser för taskigt ut.
    undrar också??

• NaBas
    Yoline skrev 2012-12-30 22:06:21 följande:
    Är det någon skillnad på en svenskköpt donkey och en från tex Holland?
    dem är likadana över allt :)
Svar på tråden Bugaboo Donkey