Hur länge har man ont i halsen?
Hur länge har man ont i halsen ungefär, när man är förkyld och hostig och har ont i halsen. När brukar det börja vända? / Nette
Hur länge har man ont i halsen ungefär, när man är förkyld och hostig och har ont i halsen. När brukar det börja vända? / Nette
ingen?
Det är nog rätt olika skulle jag tro. Mitt brukar sitta i ca två dagar, men för min kompis tog det 4 dagar sist. Beror nog också på om det är "vanligt" halsont eller halsfluss.
När jag var gravid förra gången drabbades jag av torra slemhinnor i halsen, jag hade JÄTTEont i halsen i två omgångar ca tre veckor varje gång. Det var fruktansvärt
Nette: Jag vill absolut inte skrämmas, men jag hade en hopplös förkylning strax efter att jag fick barn (jag helammade då)... den drog ut i otroliga SEX VECKOR och det halsonda gick bara runt runt i halsen... det var virus och icke behandlingsbart, bara att vänta ut... SUCK!! Verkligen förfärligt. Men NORMALT ska man ju bara ha förkylningsont i halsen ett par tre dagar. Ring sjukvårdupplysning eller vårdcentral och fråga om du tycker det drar ut på tiden!
det har börjat vända för oss båda nu! tack för alla svar. var lite rädd att 6-åringen inte skulle hinna bli frisk till julafton. håller tummarna nu.
Jag har haft ont i halsen nu i 3 veckor och jag håller på att bli galen. Det kändes bättre en dag men sen nästa så var det tillbaka igen . Har säkert drabbats av det som Xara beskrev, jag hoppas jag mår lite bättre på julafton iallafall.
Mitt vill inte heller ge sig! håller på som myslan me zack
Faan jag har ont fortfarande! brukar man hålla på i över en vecka?