• HannaMagnusson

Kan jag ha detta på 20års festen?(bild).

Eller är det to much? Endast seriösa svar tack!

• Svar på tråden Kan jag ha detta på 20års festen?(bild).
  • Softyy

det ser alldeles för liten och kort ut även om den var jätte fin. Dessutom anses vitt vara en färg som man inte ska ha på sig på ett brölopp. Så jag röstar för NEJ.

• Snabeldrake
    Softyy skrev 2011-08-01 17:34:59 följande:
    det ser alldeles för liten och kort ut även om den var jätte fin. Dessutom anses vitt vara en färg som man inte ska ha på sig på ett brölopp. Så jag röstar för NEJ.
    Bröllop? Fest var det ju

Tycker den är snygg, dock för kort för min smak men fin ändå Skrattande
  • Bibbidi

Nej.

Du visar för mycket "där nere"

En 20årsfest är väl lite mer "tjo och tjim" - du ser alldeles för uppklädd ut där uppe...  Om du hade dykt upp så hemma hos mig så hade jag tyckt (berott på hur nykter jag var iofs) att tröjan var alldeles för mkt och att jag inte vill se dina trosor. Ta på dig ett par byxor! {#emotions_dlg.djavulsk}

Vilket bröllop? Det är väl bara en 20årsfest hon skulle på?
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Lufsan

Som andra sagt, akta dig när du böjer dig ner! 

En dag i sänder.
  • Mikesh

Självklart. Det va lagom sexigt ;)

• HannaMagnusson
    Vit är den inte även fast den ser ut som det, den är mer aprikos i färgen. Får väl dra på mig ett par strumpbyxor då
  • Softyy
    Snabeldrake skrev 2011-08-01 17:37:52 följande:
    Bröllop? Fest var det ju

Tycker den är snygg, dock för kort för min smak men fin ändå Skrattande
    oj då, vet inte vad jag fick brölopp ifrån :)

Ja då var det en annan sak så klart, men tycker fortfarande att klänningen ser för kort och för liten ut även om man kan ha kortare klänningar på en fest.

Håller med vad en annan skrev, klänningen ser ut att vara en tunika och som TS kommer visa hela härligheten..
Svar på tråden Kan jag ha detta på 20års festen?(bild).