• Nemi76

Vårbebisar Uddevalla 2012!

Tack för tipset om tråden diggiz!

Är nog i vecka 4 tror jag så det är ju väldigt tidigt för mig, men jag chansar och går med här ändå Har också jätteväxtvärk då och då och den känns kan jag säga, men jag har försökt så länge att jag ska undvika att klaga in i det längsta!   

• Nemi76
    diggiz skrev 2011-08-04 09:43:46 följande:
    Håller med dig om att man inte ska klaga. Det enda problemet med detta var innan jag riktigt kunde acceptera att det var växtvärk fick jag panik varje gång. Satt bara i sängen med knäna uppdragna och gungade och tänkte mörka tankar... Men nu kan jag hantera det med lugn och en panodil...

Äsch, klart man får klaga om man har det jobbigt. Det är bara jag som är lite hård mot mig själv och försöker tänka "du, du har valt detta själv, du har önskat och drömt och längtat. Nu får du fan inte klaga!!" Fast jag förmodar att jag kommer klaga över rygg, knän osv för de har jag ont i även utan att vara gravid :-/
  • Nemi76

Jag började nästan gråta igår när jag försökte övertyga sambon om ett radhus förträffligheter Han vill verkligen inte bo i radhus men jag tyckte att detta skulle vara en lysande affär och i förtvivlan över att jag inte riktigt kände att mitt budskap gick fram kom tårarna

• Nemi76
    diggiz skrev 2011-08-05 09:42:25 följande:
    Jaa. Det är ofta man är på vippen att börja gråta. Vi bor i radhus och det är en bostadsrätt vilket ger så där lagom mycket trygghet. Hur bor ni nu då, Nemi? Vi kommer flytta härifrån senare då det är en liten variant men just nu är radhus perfekt.

Vi bor i en liten hyrestvåa centralt. Vi vill gärna bo kvar centralt men samtidigt med liten trädgård eller terrass eller något så man kan gå ut och sätta sig på sommaren.

Det stora kruxet just nu är nog att få lånelöfte eftersom jag har ett nystartat företag och vi har inte hunnit spara ihop någon kontantinsats alls    
  • Nemi76
    Altezza skrev 2011-08-06 09:56:53 följande:
    mår illa

Jobbigt

Jag har ännu inga jättesymtom mer än växtvärk, ömma bröst och ibland känner jag dofter som inte bör finnas där. Imorse kände jag en tydlig doft av torkad och skivad aprikos Dessutom åt jag Marabou Schweizernöt för en liten stund sedan och den smakade jättekonstigt. Jag som älskar choklad åt ett par bitar bara, sen ville jag inte ha mer för att det smakade mysko. Nöten smakade bittert på något vis... Lite halsbränna har jag också haft men ännu inget illamående (peppar, peppar).

• Nemi76

Så, då var besök på MVC bokat, tror det är hos Rosita om jag inte fattade det fel Sambon fick ringa och ändra tid för jag tog visst den enda tiden på veckan han absolut inte kunde Den 23e är det dags! Då kanske det känns lite mera verkligt.

• Nemi76

Jag har ju inga direkta symtom bortsett från molvärk och lite halsbränna. Plus att jag inte är sugen på något. Inte ens choklad är jag sugen på och det är inte likt mig!!

Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!