Vårbebisar Uddevalla 2012!
Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars
Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv
Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!
Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars
Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv
Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!
ja, tänkte att jag skriver lite då
Är i vecka 7 nu å mår kanon, inga jobbiga gravsymptom, ja kanske lite tröttare än vanligt
Jag har redan fyndat mammabyxor för 100:- tänkte kollla vidare imorgon om det finns något kvar av rean, hoppas!
Annars mår jag bra Samma här, ingen drekt ihopsparad kontantinsats. Vi bor i en 3:a, nära förskola och natur, så det funkar väl ett tag till. Men vi vill snarast ha hus. Ska äl funka om nåt år med sparande då vi båda har fasta jobb.
Jag har faktiskt inte känt av att jag är extra känslig eller så, har väl en jämn nivå av känslighet, vilket min man brukar säga är mycket känslig
Denna grav skiljer sig väldigt mycket år från mina två andra, känns konstigt. Efter plusset hade jag svårt att tro på det och väntade mensen vilken dag som helst, tog till och med ett nytt test efter en vecka, å det visade ju gravid
Kanske kan det bero på att det gick så fort att jag blev gravid med en gång. Med dom andra tog det lång tid, första tog det ett år och med andra tog det 8 månader. Men då har jag ju haft minipiller också, det hade jag inte denna gången.
mår illa
Det är lustigt det där med lukt och smaker hur det förändras när man blir gravid! Jag skulle göra köttfärssås för några veckor sen, i en järngryta. Så började jag känna en äcklig lukt, typ järn! Kunde inte ens äta maten efter för det smakade bara järn
Så den grytan har jag stopat undan!
Idag börjar jag jobba igen efter 4 veckors semester...hade gärna haft lite mer ledighet. Men kanske är bra att sätta igång så tiden kan börja gå lite fortare
Är i vecka 8 nu
Första dagen på jobbet gick väl okej, förutom en sådär 1000 gäspningar! Megatrött! Å så blev jag såklart illamående. Men det gick över efter en stund. Åkte te torp nu på kvällen, å då kom illamåendet igen, gick in på maxi för att hitta nåt bra...det blev violtabletter och trocadero...och det kändes faktiskt bättre!! Kanske inte dom vanligaste sakerna jag brukar köpa, men så ville kroppen ha nåt annorlunda också!
Fick inhandlat en ryggsäck till min äldsta son. Han gick sin första dag på fritids idag, om två veckor börjar han förskoleklass
Så nu går barnen på olika ställen, först lämna minstingen på förskolan och sen vidare till fritids.
Diggiz: när ska du börja jobba då?