• diggiz

Vårbebisar Uddevalla 2012!

Katniss: Ja, det låter lite trångt. Vi har 70 kvadrat och det känns litet för oss (blivande) tre.

Mammakläder ska bli skönt.  Då slipper jag de här jäkla jeansen... Hehe

Nu ska jag ladda för en ensam kväll. Sambon är kvar i Norge i helgen och jag ska ägna mig åt surf, film och plugg ikväll... Imorgon blir det tidigt. Åker sju då kompisen jag ska shoppa med först ska hålla ett föredrag i Götet. Tur man är morgonpigg!

Känns skönt att ha tagit ett beslut om att berätta även om det kanske är aningens tidigt. Pirrigt också så klart... 

• diggiz

Har inte köpt något. Vågar inte ännu. Men får köpa det mesta. Ska få en säng av en kompis. Har inte funderat så mycket ännu.

Gullig pojk du har. Tänker på sina nära och kära.

• diggiz

Välkommen hit. Är nästan igenom v 12 och idag har jag berättat för elever och föräldrar. Går bära eller brista. Passade så bra på föräldramötet. Nu är det en vecka kvar till kub. Längtar och våndas.

Dags att sova. Natti!!!

• diggiz

Härligt det låter. Både med en stor och en ny liten. Längtar efter rörelser.

Ikväll kommer sambo hem på blixtvisit innan han åker imorgon igen. Härligt! (att han kommer...) Har gått och blivit lite förkyld dock. Hoppas det släpper snart.

• diggiz

Åh vad jobbigt. Förstår att det ställer till det i huvudet.

Hade en riktig deppkväll igår. Sambon var på blixtvisit i torsdags men åkte igen igår morse. Borta en vecka till. Så nästan tre veckor själv. Är dessutom förkyld och har förutom det haft ett par småblödningar. Vet att det är normalt men jobbigt att vara själv då.

Men på tisdag är det kub och tills dess kan jag njuta av vila och att magen i alla fall börjat växa lite. Hehe.

Gladare idag i alla fall då jag fått sova ok inatt. Idag väntar som sagt vila och lite plugg. Gäller att passa på...

Hoppas din mamma mår bättre snart. Skönt att hon fick hjälp efter tjatet i alla fall.

Kram

• diggiz

Hej Therese! Jag heter Anna. Läser albanska på distans (Uppsala universitet). Jättespännande!

Inte så glad idag. Har nojjat hela natten så nu ringde jag 1177 på morgonen och de tyckte absolut att jag skulle åka till NÄL-akuten på ultraljud.

Ska försöka få tag på någon som kan följa med då sambon ännu är i Tyskland. Väntar lite dock så jag inte väcker folk. Hon tyckte jag kunde åka om ett par timmar då det ändå är så mycket folk och rond och så på morgonen så det blir så lång väntan.

Så nu har jag duschat och gråtit och ska försöka få i mig lite mat innan jag ringer bästisen och kan inte hon får jag testa tills jag hittar någon. Hellre någon jag inte känner jätteväl än att åka själv.

Förkylningen är i alla fall aningens bättre. 

• diggiz

Fick beskedet MA. Fostret dog i v 6 redan. Imorgon får jag medicin för att skynda på processen. Är så ledsen nu men min bästa vän stannar tills j kommer hem. Det är bara att bryta ihop och komma igen.

• diggiz

Tack! Hade en vän med mig till näl och jag är med henne tills sambon kommer ikväll. Skönt. Får se om han kan vara med imorgon. Han har ett jobb i England då men han skulle försöka boka om. Annars har jag en annan vän som är backup. Och jag kan bo hos dem några dagar om jag är ensam. Detta ska jag klara! Kram tillbaka.

• diggiz

Det är inte så mycket att säga eller göra. Vet att ni och mina vänner finns och det är så otroligt skönt!

• diggiz

Nu är avslutet genomfört. Var tufft fysiskt men skönt att få det gjort. Då fort jag är helt blödningsfri ska jag på banan igen. Har jobbat idag och alla har stöttat och hjälpt på olika sött. Kommer nog följa er lite hör innan då man ju börjat lära känna er och vill veta hur det går. Nu ska jag sova lite. Ny jobbdag imorgon.

• diggiz

Åh så fin bild... Jätteroligt! Jag hoppas att du mår bra. Själv är jag igenom första månaden och vet nu att inga rester är kvar. Var en lättnad. Nu väntar jag bara på mensen så att jag ska kunna dra igång produktionen igen... Längtar!

• diggiz

Hehehe.... vilken rackare... Hoppas du får ordning på järnet och att bebis kan sparka lite sådär lagom bara... eller välja riktning lite bättre!

Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!