• elliot

Bb-Linas hjärt-tatuering

Hej!
    Jag har länge funderat på att tatuera mig och i nästa vecka blir det av. Jag har haft svårt att välja VAD och VAD jag ska tatuera. Men när jag såg Big Brother detta året och fick syn på Carolinas hjärttatuering på insidan av handleden visste jag :) Jag tycker att det är ett perfekt ställe. Hjärtat är inte fyllt, det är bara konturerna. Jag har letat för att hitta "hennes" hjärta men finner ingen riktigt bra bild. Nån som har sett och kan länka mig dit?
    Förresten, vad tycker ni om placering och motiv?
    Tack för hjälpen.
    Mvh Elliot.

• Svar på tråden Bb-Linas hjärt-tatuering
  • Upptagen

Är det inte lite trist att ha en tatuering som man vet att någon annan har?
    Kanske rita ett eget hjärta eller få hjälp av det med tatueraren?

Tycker placeringen verkar bra, men det kommer nog göra ganska ont där...

Jag har en tatuering på vänster överarm, är mycket nöjd med den, så tänk efter ordentligt vad du vill ha för motiv så att du inte ångrar dig sen!

• Joker

Gå till en tatuerare och beskriv vad du vill ha. Om han/hon inte har just det motivet är de duktiga på att rita om utifrån det material de har.

Angående motiv och plats måste du själv känna att det är helt rätt, den kommer ju att sitta där... Och det går rätt mycket mode i tatueringar även om man inte tror det.

Har själv en tatuering (sedan 8 år tillbaka), och har inte ångrat mig. Visst, skulle jag göra om det idag skulle jag förmodligen välja lite annorlunda, men det beror på att smaken ändras.

• elliot

Hej!
    Tack för att ni svarat! Klart det är roligare att ha nåt somingen annan har. Jag ska rita mitt hjärta själv. Det kommer att göra rätt ont där, ja, men jag tänkte smörja med lite bedövningssalva.
    Tack!

• miya

Tänk bara på det att det finns en del tattuerare som menar att det inte e bra att smeta på bedövningssalva...så kolla vad din tatuerare säger!

Lycka till, hoppas du får det du vill ha

Svar på tråden Bb-Linas hjärt-tatuering