Inlägg från: Anonym (menhallå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (menhallå)

Vår hund bet min son i ansiktet

Om samma sak hade hänt fast det hade varit ett syskon istället för en hund - hade ni gjort er av med syskonet eller hade ni en gång för alla förbjudit sonen att terra sitt syskon?

• Anonym (menhallå)
    Anonym (fattar inte) skrev 2011-08-01 23:07:09 följande:
    skämtar du eller? jämför du en hund med ett barn? -.-
    Lite skämt, lite allvar. En hund är också en familjemedlem.
    Eller? Varför skaffar man annars hund?

Jag tycker att TS borde lära sin son att respektera djur.
    Dock kan den här upplevelsen kanske ge men för livet för både hunden & sonen & därför är det kanske bäst för de båda att hunden omplaceras till ett lugnt & tryggt hem utan barn.

Skulle hunden avlivas bara p.g.a det här så blir jag riktigt förbannad.
  • Anonym (menhallå)
    nobilis skrev 2011-08-02 07:43:22 följande:
    Snälla Ts, ta ALDRIG mer hem er hund. Se till att den kommer till ett bra hem istället. Eller avliva den. Det kan inte bli värre än vad den stackars hunden fått genomlida hemma hos er.
    Den har blivit trakasserad, påkörd, biten, trots varningar lyssnar ingen på den. När den nu då har ont och verkligen markerar så blir HUNDEN utskälld, bunden och utfryst från sin flock. Det kan inte bli mycket värre än så för en hund.
    Så jag ber dig TS, låt hunden bo någon annan stans, Och lär din son hur man umgås med djur innan ni tar hem något annat husdjur.
    Håller med helt!

Utom avlivningsbiten.
    Jag är så TRÖTT på att höra om folk som avlivar sina djur till höger & vänster för minsta lilla.
Svar på tråden Vår hund bet min son i ansiktet