Inlägg från: Sofiato |Visa alla inlägg
  • Sofiato

BIM - Lista September

Nu äntligen äl efter mf, mer än 40 dagar tog det men nu har jag bim 20 sept. skulle vara snällt om någon kan skriva in mig på listan.

• Sofiato
    Liberté skrev 2011-09-06 21:19:12 följande:
    Fick glad gubbe i söndagsnatt, vi hade sex innan på kvällen o i fredags....missade igår.... När beräknar ni att äl är över efter ni fått utslag på äl test?
    Inom 36 timmar står det att ägget ska släppa, men jag har typ samma fråga eftersom jag får glad gubbe i flera dagar varje äl, så när tusan har man äl?Obestämd man blir ju helt virrig
  • Sofiato
    emmavaupptaget skrev 2011-09-06 19:58:30 följande:
    Ååå va härligt Sofiato, även om jag självklart beklagar missfallet... Skönt att kroppen fungerar som den ska igen, bara att köra på :D
    TackSkrattande Ja, det är skönt att kroppen fungerar men det känns j*vligt tråkigt att ha haft 2 mf på ett halvår i v.7-8. Men nu ska vi plussa i sept och dom små ska stanna därinne annars så.....? Ja, något måste man ju kunna göra Obestämd 
  • Sofiato
    Pacgirl skrev 2011-09-06 22:34:43 följande:
    vart Är alla pluss??? :(
    Dom kommer, sept har ju precis börjat. Känns som att det kommer vara en massa plus i sept när månaden är över...... Förhoppningsvis jag också Flört

Håll tummarna och hoppas på plus
  • Sofiato

Om jag fick glad gubbe i måndags och igår, och vi har myst fredag, lördag, söndag morgon, tisdagkväll och imorse så borde det finnas en chans el?

• Sofiato

Hoppas detGlad Vill, vill så gärna ha en liten i magen....... Nu är det våran tur i september att plussa och få gå hela tiden med en liten i magen.

Svar på tråden BIM - Lista September