Inlägg från: Elskling123 |Visa alla inlägg
  • Elskling123

BIM - Lista September

Hejjj tjejer! Ville hoppa in här med er nu när jag äntligen fått mensen! Orkar någon lägga till mig i listan?? Annars kan jag göra det senare själv men sitter på mobilen nu så det går inte :) Har bim 26 (sep) 2försöket(igen,eftersom det inte blev av förra månaden) barn *ber för lycka denna gång*

• Elskling123

Frågar er oxå! Ni som använt äl-test, fick positivt nyss på testet och har haft äl-känningar, bör jag försöka mysa till det ikväll oxå eller är det för sent när äl redan kommit igång? Nån som vet sånt?

• Elskling123

Tack för alla svar! Jag vet ju att jag igår vid 5 tiden inte hade positivt på testet och sen testade jag inte på idag förrän vid 6 och fick positivt men jag känner i tjejmagen att det är igång redan.. Brukar ha mensvärks känsla när jag har ägglossning, så då borde de va igång, om inte nu, så ikväll iaf.. Ska nog flörta till mig en mysstund i säkerhetsskull!! ;p

• Elskling123

Ååh blir så avis på alla fina +  Vill meeee :)
    men känner mig verkligen inte gravid.. och ändå pricka vi in äl och myste massa.. känns ännu jobbigare, då måste nåt va fel på nån av oss :(
    Har alla som plussat haft symptom här???

• Elskling123

..det hoppas jag med kärleksmamman.. För ja känner inget speciellt o är på bim-3 och blivit super förkyld :(

• Elskling123

Vet inte om ja plussat precis eller om de är ett spökstreck men är på bim -1 . här kommer en bild, förhoppningsvis är de ett plus från era ögon oxå, för ja har aldrig sen maj månad fått ett enda spökstreck!!

Vad tror ni experter?
  • Elskling123

Tack tack tack!!!! Är så glad just nu kan inte tänka på annat! Råkade skriva på ett annat inlägg som många av oss följer men finns de någon tråd för dom som plussat att följas åt på?

• Elskling123

Är det någon annan än jag som ser inlägg #606 på tråden?? Står det mitt namn på det inlägget eller är det bara på min skärm?? För det inlägget har Fan inte jag skrivit och nu börjar jag undra vad fan de är för fel?! är de min webläsare det är fel på för på min dator står det mitt namn !?!

• Elskling123

va läskigt!!! vad fan är de här!? nu blir ja ju rädd att någon kan använda mitt användarnamn!!  :(

• Elskling123

hmmm du har en poäng där, ska kolla upp de där Skulle faktiskt va skönt om de va så o inte nån som gått o trixat med min sida, HOPPAS!!

• Elskling123

JOOO men de måste de ju va!! såg nu att ja laggt in de där strax efter dig och TACK o love så är de ja själv som är gravid förvirrad och inte märkt de där, kanske för ivrig, kanske för dum ^^ pheeew vilken lättnad!!! Tack scooby!

Svar på tråden BIM - Lista September