-
Pacgirl!!!!!!!! Är det sant? Åh så roligt!!!!!! Va glad jag blir, särskilt när det känns som att vi har varit i samma tråd nu 4 ggr eller vad det är. Får upp hoppet för mig och blir glad för dig på samma gång. Stort grattis!!!!Pacgirl skrev 2011-08-26 06:37:51 följande:Någon som kan flytta mig till gravid, tack!!! -
BIM 
2. Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket
3. Emmavaupptaget, inga barn, 1:a försöket
4. Bevingad, inga barn, 3:e försöket.
4. Bettan02, inga barn, 5:e försöket
5. Juliii86, inga barn, försök sen 08', 4 MF, PCO, provera+pergo
5. Rebecca1, inga barn, 5:e försöket.
7. Sunglow, inga barn, 1:a försöket.
7. Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
8. Mel83, inga barn, 5:e försöket.
11. mi Amore, inga barn, 4:e försöket.
11. Doudou, 1 barn, 2:a försöket.
11. Oklart, 1 barn, 4:e försöket
12. måndagsbarn, inga barn, 4:e försöket
13. Randiga Rut, 1barn, första försöket
16. LovisaCÖG, inga barn, 2:a försöket
18-20, Nenan, Inga barn, 3:e försöket
19. scooby, 2 barn, 2: försöket
20. finskaflikkan, 2barn, 5e försöket.
20. houseinthecuntry
22. Trollanna, inga barn, fjärde försöket
Antal på listan: 21
21*0,2= 4,2 personer borde bli gravida.
Gravida

1. Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
Bättre lycka nästa gång!
-
Tjejer, behöver kolla med er om ni vet. Jag hade ÄL i tisdags, 23/8 fick utslag på cb och testlagret. Sen testade jag 24:e och 26:e, då minskade strecket och 26:e var det typ inget streck alls. Nu testade jag idag igen och fick utslag på testlagrets test. Fick ett nästan lika tydligt streck som 23:e då jag hade ÄL. Kan ÄL försvinna (som det ju gjorde när strecket försvann dagarna efter ÄL) och sen komma tillbaka? Alltså kan man ha två ÄL med såhär kort mellanrum?
-
I dag har jag börjat känna att brösten ömmar, vilket för mig är ett ganska säkert kort att mensen kommer om en vecka. Kan man ha menssymptom fast man är gravid?
-
Jo, det är klart, det är ju ett typiskt gravtecken =) Men jag får alltid det, cirka en vecka innan mens, så även denna månad verkar det som =( Buhuuuuuu va tråkigt isåfall, vill ju inget hellre än att det ska ta sig nu!Pacgirl skrev 2011-08-29 14:36:33 följande:Ujuj...prova sov på mina tuttar en natt...jag lovar jag har inte mens ;P -
Pacgirl, ja jag hoppas ju att det är samma för mig såklart :) Hur går det för er andra med bim snart? Någon som känner något?
-
Juliii86, Brukar du ha så? Jag brukar nämligen få ömma bröst en vecka innan mens. "känner" du dig gravid? När tänkte du testa?
-
Jag har ju bim 5 sept och jag kommer inte kunna hålla mig, kanske testar på lördag. Har beställt test om kommer i morgon. Ömma bröst är ju ett typiskt grav-symptom, har 2 gravida kollegor. Bådas graviditeter började med ömma bröst, så det kanske kan vara något där för dig :)
-
Men ååå va duktig om du håller dig! Själv är jag på BIM-6 idag, kommer säkerligen testa snart.emmavaupptaget skrev 2011-08-30 09:34:15 följande:BIM-7 idag och det finns faktiskt en chans att jag är gravid. Det känns helt galet :D Ååå va man vill testa nu, men No No. Inget testande förrän efter BIM, helst 2 veckor efter :O Vi får se hur länge man orkar hålla sig :P
Klart det finns en chans att du är! Känner du något speciellt? -
Va?! tror du =) hoppas du inte lurar mig igen.....Pacgirl skrev 2011-08-30 09:52:39 följande:I morgon bitti plussar du!!!! Annars torsdag morron :D
Tänk att du ska till MVC, så himla glad för dig, blev verkligen det eftersom jag följt dig i samma tråd hela tiden! Håller alla tummar och tår att allt går som det ska heeeeeela vägen.