Inlägg från: LovisaCÖG |Visa alla inlägg
  • LovisaCÖG

BIM - Lista September

Vilken lista det har blivit nu :) Det måste ju bara bli massa barn denna månaden :D

• LovisaCÖG

Jag vill va gravid NU!!! Nån mer som känner som jag? :P dock känns det som om jag är väldigt lugn denna månaden:) tror det kan bero på att jag nu vet att kroppen har kommit igång på allvar efter p-pillrena:) att vi nu bara tar det som det kommer:) sen kan man ju alltid önska:P

• LovisaCÖG

Jätte stort grattis:D hoppas allt går vägen:) håller tummarna för att den lille håller i sig och blir en frisk liten krabat om 9 månader:D

• LovisaCÖG

Väntar på ÄL nu, hade hoppats på att få i helgen menhar inte fått nåt utslag:( dock gör det inget att mysa iaf haha ifall att;) hihi nån mer somväntar på ÄL?:)

• LovisaCÖG

Tinkalilla: ja det är inte det billigaste direkt:P själv har jag bara ett test kvar:/ så blir att köpa nya:) okej då ska du ha några dagar kvar?:) vet inte exakt hur många dagar min cykel är, den är lite oregelbunden tyvärr:( så jag kommer nog få testa tills det blir glad gubbe:) vet att jag fick min mens 13 dagar efter äl sist men vet inte hur många dar efter bim jag ska ha äl och det är frustrerande, känner du också så? Eller vet du nästan exakt när du ska ha?:)

• LovisaCÖG

Det måste vara skönt att veta:) har fortfarande ingen äl:/ har också alltid haft lite oregelbunden:/ men ska jag behöva betala äl test så jag har till varje dag för att jag ska bli gravid så är det värt det:) men vi myser ifall att haha:) trodde jag skulle fått den i helgen men icke sa nicke:P
    Hoppas ni lyckas:D

• LovisaCÖG

Oj vilken lista det har blivit:) hoppas det blir en bra utdelning på plus denna månaden då:D

Har fortfarande inte fått äl men faktiskt lite väntat då jag har oregelbunden:/ har dock en liten fråga, känns som jag ska ha äl snart, har molvärk just nu, undrar om nån annan brukar ha ömma bröst vid äl? Hade ömma bröstvårtor sist men har aldrig haft ömma bröst vid det. Det kanske är vanligt?:)

• LovisaCÖG

Hoppar in här igen efter en helgs mysande å paus från internet:P här har äl fortfarande inte dykt upp:/ testat nu i en å en halv vecka:S hur går det för alla?:D

• LovisaCÖG

Emmavaupptaget: hur kan du veta att det ska bli minus:S jag hoppas på ett plus för din skull iaf:D

Svar på tråden BIM - Lista September