BIM - Lista September
TÄNK om det skulle ta sig på första försöket så glad man skulle bli :) Ja Pacgirl testade ju på BIM-5 och fick plus, så varför skulle inte vi andra göra det också? :D Hon är min förebild just nu :P haha.
Åh jag e så knäpp, testade mig då jag fick stickor idag från testlagret. Neg såklart. Varför gör man såhär mot sig själv??!!! Nån annan som ska testa i dagarna? Såååååå spännande. Doudou, bra ide att inte testa så mycket, hoppas det tog sig i helgen :)
Pacgirl, på några av dina positiva gravtest så var det 2 streck och kontrollstreck, sammanlagt tre. Varför blir det så? En till fråga, på ditt första bim-5 morgon, såg du något där? Jag såg inget men man kanske såg mer i verkligheten. Kul att se dina test tycker jag!
Inget denna månad heller =(. Har fått spottings idag så mensen kommer imorgon eller övermorgon. Tänkte ta en paus denna månad från familjeliv (få se om jag lyckas hålla mig borta). Lycka till ni andra. Hoppas det blir många pluss. Hittils verkar det bra =)
Rebecca1: Ta och testa (nyfiken =)).
Testade nu ikväll, fick ett sånt där sytunt smalt steck på cb, har fått det 2 ggr förut och sett andra här på fl som fått det alltså spökstreck..... Tråkigt :( dock ingen mens ännu. Hade ju ÄL utslag för 14 dagar sedan och trodde, tack vare tidigare ÄLtest, att min lutealfas var 14 dagar men det innebär alltså att den också varierar....
. Herregud.. jag testar fastän jag VET att det kommer bli minus. Hur dum får man bli :PNu kom mensen, nya tag tjohej!
BIM 
1. Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
2. Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket
4. Bevingad, inga barn, 3:e försöket.-nästa bim 30e sept
4. Bettan02, inga barn, 5:e försöket
5. Juliii86, inga barn, försök sen 08', 4 MF, PCO, provera+pergo
5. Rebecca1, inga barn, 5:e försöket.
6. Emmavaupptaget, inga barn, 1:a försöket
7. Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
8. Mel83, inga barn, 5:e försöket.
11. Randiga Rut, 1barn, 1:a försöket
11. Doudou, 1 barn, 2:a försöket.
11. Oklart, 1 barn, 4:e försöket
12. måndagsbarn, inga barn, 4:e försöket
13. Lisbett, 1 barn, 1:a försöket
14. Kärleksärtan, 1 barn + 1 bonus, 1:a försöket
16. LovisaCÖG, inga barn, 2:a försöket
18-20, Nenan, Inga barn, 3:e försöket
19. scooby, 2 barn, 2: försöket
20. finskaflikkan, 2barn, 5e försöket.
20. houseinthecuntry
22. Trollanna, inga barn, fjärde försöket
26. Veronica78, 2 barn, 8:e försöket.
26. Elskling123, 0 barn, 2:a försöket
30. Bevingad inga barn 4e försöket
Antal på listan: 24
24*0,2= 4,8 personer borde bli gravida. 
Gravida

1. Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
4. Bettan02, inga barn, 5:e försöket
Bättre lycka nästa gång! 
7. Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
2. Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket
5. Rebecca1, inga barn, 5:e försöket.
Hoppat av:
mi Amore
Sunglow
Oj, glömde skriva. La in en oktobertråd ovan, hoppas ni slipper joina den. Lycka till alla!
Haha du är välkommen isåfall, men hoppas det inte behövs :)