Inlägg från: Rebecca1 |Visa alla inlägg
  • Rebecca1

BIM - Lista September

emmavaupptaget skrev 2011-08-30 09:54:51 följande:
    Rebecca1: Jag känner faktiskt något som liknar mensvärk, fast som kommer och går hela tiden. Det har hållt på så ett tag :) Ömma bröstvårtor har jag också :) Men jag slutade ju med p-piller för bara några veckor sedan så det kan lika gärna vara såna hormoner :) Men man kan ju inte annat än hoppas :D

TÄNK om det skulle ta sig på första försöket så glad man skulle bli :) Ja Pacgirl testade ju på BIM-5 och fick plus, så varför skulle inte vi andra göra det också?  :D Hon är min förebild just nu :P haha. 
    Emma, va roligt om det skulle bli något, på första försöket! Hoppas hoppas =) Pacgirl är min idol och förebild också =)
  • Rebecca1

Åh jag e så knäpp, testade mig då jag fick stickor idag från testlagret. Neg såklart. Varför gör man såhär mot sig själv??!!! Nån annan som ska testa i dagarna? Såååååå spännande. Doudou, bra ide att inte testa så mycket, hoppas det tog sig i helgen :)

• Rebecca1

Pacgirl, på några av dina positiva gravtest så var det 2 streck och kontrollstreck, sammanlagt tre. Varför blir det så? En till fråga, på ditt första bim-5 morgon, såg du något där? Jag såg inget men man kanske såg mer i verkligheten. Kul att se dina test tycker jag!

• Rebecca1
    bevingad skrev 2011-08-31 10:22:58 följande:
    Nähäpp... här kom spottingen
    Kanske ska ta och kontakta gyn ändå om det... fick ju det i våras och har sedan dess haft det varje månad 1 vecka innan mens. Det positiva är ju att jag behöver vänta 1 vecka mindre än alla andra på BIM
    Men det är sååå drygt!!! Inte bara att det inte blivit bebis utan oxå att blöda om än lite så ganska länge,,,,
    Aja... hänger kvar här ett tag till ändå, är ju nyfiken på vad som kommer hända med alla!!
    LYCKA TILL med sexandet!!! HAHA
    Tråkigt, tycker det är för lite plus hela tiden.....Jag har också gett upp hoppet, testade i morse neg såklart...iof bim-5 men det var med testlagret och alla säger ju att dem ska visa så himla tidigt....
    Lycka till, till dig också =)

• Rebecca1
    Pacgirl skrev 2011-08-31 17:21:19 följande:
    Äh, ge inte upp än!!!! Inte förrän mensen kommer!!! om knappt då ;)
    =) Jag har inte gett upp helt men det känns lite hopplöst, jag är hoppas såklart att det blivit något men har det inte så får jag helt enkelt gå vidare till en oktobertråd....

Mår du bra? 
  • Rebecca1
    emmavaupptaget skrev 2011-09-05 07:37:44 följande:
    Känner att mensen är påväg... hade blodiga flytningar igår, och negativt test nu på morgonen... är ju inte riktigt säker på menstecken eftersom jag inte haft mens på flera år (har haft cerazette). Men jag har för mig att det är såhär det brukar kännas...
    Tråkigt, när hade du BIM, idag?

Jag har BIM idag, inget har dykt upp ännu, prickade ÄL denna månad (glad gubbe på cb) men testade neg med testlagret (som ska kunna visa sååååå himla tidigt) i lördags eftermiddag. 
  • Rebecca1
    bevingad skrev 2011-09-05 12:24:53 följande:
    Vet ni vad tjejer?? Jag hinner med en bim till i september om min cykel nu bestämt sig vara 2 dagar tillbakaskjuten (vilket den varit nu 2 månader). Så  jag skriver till mig sist på listan
    Skönt att få hänga med er!!! Ni är goa tjejer!!

Nu vill vi höra hur det går för Mamma Kimchi, Juliii86 och Rebecka........ Givetvis vill jag höra från er andra oxå!!
    Va skönt att iaf stanna i samma tråd, det blir liksom lite som dubbla chanser =)

För mig går det sådär..... jag har BIM idag (om jag nu har 14 dagars lutealfas) och har inte fått mens eller några känningar. Jag har testat med testlagret senast i lördags på eftermiddagen och det var tokblankt, inte ens ett svagt litet streck tyvärr. Jag vet inte vad jag ska tro, alla säger ju att testlagret är så känsligt så hade det varit något borde det ju ha visat, å andra sidan har jag BIM idag och inte testat varken igår eller idag. Skulle inte ha något emot att mensen dök upp, hellre det så man kan gå på`t igen.
  • Rebecca1
    Babydoll84 skrev 2011-09-05 16:15:31 följande:

Inget denna månad heller =(. Har fått spottings idag så mensen kommer imorgon eller övermorgon. Tänkte ta en paus denna månad från familjeliv (få se om jag lyckas hålla mig borta). Lycka till ni andra. Hoppas det blir många pluss. Hittils verkar det bra =)

Rebecca1: Ta och testa (nyfiken =)).

Har också tänkt tanken, att blir det ingen så hoppar jag den här barn/test-hetsen en månad...dock har jag svårt att tro att jag kan hålla mig borta. Tråkigt att det inte blev något för dig =(
    Jag vet inte om jag ska testa ikväll eller i morgon bitti....men jag har ett test hemma.
  • Rebecca1

Testade nu ikväll, fick ett sånt där sytunt smalt steck på cb, har fått det 2 ggr förut och sett andra här på fl som fått det alltså spökstreck..... Tråkigt :( dock ingen mens ännu. Hade ju ÄL utslag för 14 dagar sedan och trodde, tack vare tidigare ÄLtest, att min lutealfas var 14 dagar men det innebär alltså att den också varierar....

• Rebecca1
    Liberté skrev 2011-09-05 21:20:38 följande:
    jag har också fått det så ett antal gånger, men två av gångerna så var jag faktiskt gravid. men det är störigt när det händer!
    Ja alltså jag har hört någon enstaka som också haft så och det varit pos men det var ändå på bim så det känns som att det borde varit bredare och starkare om det var något.
    Randiga Rut skrev 2011-09-05 22:26:54 följande:
    Men!! Har du inte fler test hemma?? Det kan ju vara ett positivt! Åh, häller tummarna för dig! 
    Tack =) Jag har ju inte det...väntar lite och ser om mensen kommer idag.
  • Rebecca1
    emmavaupptaget skrev 2011-09-06 10:11:15 följande:
    BIM idag och ingen mens har dykt upp än... Ska testa om 10 minuter även om jag vet att det kommer bli ett stort fett Minus. Herregud.. jag testar fastän jag VET att det kommer bli minus. Hur dum får man bli :P
    Då är vi två "dumma" testare, hade BIM igår....ska testa ikväll om mensen inte kommit. 
  • Rebecca1
    emmavaupptaget skrev 2011-09-06 15:58:03 följande:
    Nu tänker jag inte testa förrän på fredag nästa gång, det har ni mitt ord på!! :P
    Det ska jag komma ihåg =) hehe....fast alltså jag förstår dig helt och hållet...kommer inte mensen så är det klart att man får förhoppningar!
  • Rebecca1

Nu kom mensen, nya tag tjohej!

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    2.   Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket
    4.   Bevingad, inga barn, 3:e försöket.-nästa bim 30e sept
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket
    5.   Juliii86, inga barn, försök sen 08', 4 MF, PCO, provera+pergo
    5.   Rebecca1, inga barn, 5:e försöket.
    6.   Emmavaupptaget, inga barn, 1:a försöket
    7.   Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
    8.   Mel83, inga barn, 5:e försöket.
    11. Randiga Rut, 1barn, 1:a försöket
    11. Doudou, 1 barn, 2:a försöket.
    11. Oklart, 1 barn, 4:e försöket
    12. måndagsbarn, inga barn, 4:e försöket
    13. Lisbett, 1 barn, 1:a försöket
    14. Kärleksärtan, 1 barn + 1 bonus, 1:a försöket
    16. LovisaCÖG, inga barn, 2:a försöket
    18-20, Nenan, Inga barn, 3:e försöket
    19. scooby, 2 barn, 2: försöket
    20. finskaflikkan, 2barn, 5e försöket.
    20. houseinthecuntry
    22. Trollanna, inga barn, fjärde försöket
    26. Veronica78, 2 barn, 8:e försöket. 
    26. Elskling123, 0 barn, 2:a försöket
    30. Bevingad inga barn 4e försöket

SkålAntal på listan: 24

24*0,2=  4,8 personer borde bli gravida. Solig

Gravid Plus Gravida  Plus Gravid
    1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket

Hjärta Bättre lycka nästa gång! Hjärta
    7.   Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
    2.   Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket
    5.   Rebecca1, inga barn, 5:e försöket.

Hoppat av:
    mi Amore
    Sunglow

• Rebecca1
    emmavaupptaget skrev 2011-09-06 16:20:54 följande:
    Gaaaah, skicka över tant röd hit är du bussig så man kan ta nya tag här också nån gång :P
    Skickar en bön om det för dig (eller ett plus mycket hellre).

Är det någon som startat en oktober-tråd? 
  • Rebecca1

Oj, glömde skriva. La in en oktobertråd ovan, hoppas ni slipper joina den. Lycka till alla!

• Rebecca1

Här kom tant röd igårkväll, blev ingen bebis i tioårspresent för oss. Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och dra något gammalt över mig!
    Mel83, vi är på samma försök, visst är det segt?! Jag har startat en oktobertråd om du tänkte fortsätta på FL, jag följs gärna åt =)
Svar på tråden BIM - Lista September