• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • Liberté

Grattis Finskaflikan! SOlklart + !

• Doudou

Håller med, solklart plus! Grattis Finskaflikkan! :)

• Pacgirl
    bevingad skrev 2011-09-21 12:04:20 följande:
    Tror inte det blir en majbebis här.... vi båda blev sjuka och hade inte orken att sexa... så blev bara 1 gång runt äl Men känns helt okej ändå... Grattis alla ni som plussat!!!
    Blev det någon Bim-lista för oss så vi kan fortsätta tillsammans??
    Kan av egen erfarenhet säga att det räcker med en halv gång ;P
  • finskaflikkan
    Pacgirl skrev 2011-09-21 20:08:16 följande:
    WIHOOOO grattis men du när var kryssningen? Nu blir de inget röka mer ;P
    Va i måndags och jättenegativt! Nope inge mer röka, kröka eller nåt annat! Ååh!! Hoppas lillpyret stannar nu oxå!!!
  • Syskonlängtan

Hej! Ny här... hur kommer man med på listan? Halvhjärtat första försök m andra barnet, har BIM idag o hoppas hoppas hoppas att vi ska bli föräldrar igen i juni... Men har dock pmskänningar, så chansen är väldigt liten!

• bevingad
    Pacgirl skrev 2011-09-22 09:50:42 följande:
    Hörrni vi har bräckt statistiken :D med 0,8 % hihi
    GRATTIS Finskaflikan!!!
    Så roligt med så många plus!! Jag hoppas ju att det blivit något, men känns inte så...
    Var hos min läkare på VC idag, håller på att trappa ut mediciner jag tar mot min kroniska värk och mot en depression som jag dragits med sedan 2007, men nu är jag fri från alla antidepp och lugnande mediciner!!!
    Har halverat dosen smärtstillande oxå... är sååå nöjd med mig själv just nu!!
    Så bebis eller ej denna månaden så har jag lyckats och jag har bättre förutsättningar i kroppen för bebis.....
Svar på tråden BIM - Lista September