• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • mi Am or e
    Bettan02 skrev 2011-08-08 12:44:59 följande:

Nu är jag tillbaka…Jag känner mig så otroligt ledsen.. Jag är så rädd att det skulle vara något fel..Vi är bara inne på 5:e försöker nu, men jag har precis fått veta att två av mina närmaste vänner blivit gravida.Det betyder att jag och min sambo är de enda som inte har barn eller väntar barn just nu, i vår vänskapskrets.Det är så orättvist.. Jag är självklart glad för deras skull.. Jätteglad, verkligen! Men jag känner samtidigt en fruktansvärd avund..Jag är SÅ RÄDD att vi aldrig ska få uppleva , vad jag tycker är livets mening…

När är det min tur??

Jag menar inte att komma här och vara negativ.. Förlåt om det blev ett väldigt negativt inlägg..Jag behövde bara skriva av mig….

Bettan! Jag är lite i samma sits, vi är ett gäng på 6 tjejer, en har en son sen innan han är 5år. hon fick barn innan hon "kom med i vårt gäng" så att säga... Och för nån månad sen fick jag veta att en annan i gänget är gravid, hon är idag i vecka 17. Och så igår när vi sågs allihop, ja då är det en till som hållt hemligt att hon varit gravid i 14 veckor! jag är jätteglad för dem båda, verkligen! men så blir man lite avis själv...om jag hamnar här i septemberlistan blir det vårt 4e försök. jag vet iof att min ene vän som är gravid längst, dom försökte i över ett år innan nåt hände. så jag ska ge det ett år, men sen söker vi nog hjälp.
  • Pacgirl

Såja jag vet att i september blir det babyboom!!!! mi amore vi vet ju inte ens 100% att du ska hit än....

• mi Am or e
    Pacgirl skrev 2011-08-08 15:02:31 följande:
    Såja jag vet att i september blir det babyboom!!!! mi amore vi vet ju inte ens 100% att du ska hit än....

jag sitter och googlar runt om bruna flytningar i samband med tidig graviditet och oddsen för det ser ju iof bra ut. Men jag vill inte ropa HEJ ännu... för som sagt hände ju samma sak förra månaden. bruna flytningar innan mensen kör igång ordentligt. enda skillnaden denna gång är att flytningarna kom EFTER BIM-agen. förra månaden komde INNAN BIM-dagen och mensen kom exakt på sin 29onde dag som väntat. idag är det BIM+5

• Pacgirl
    mi Am or e skrev 2011-08-08 15:14:39 följande:

jag sitter och googlar runt om bruna flytningar i samband med tidig graviditet och oddsen för det ser ju iof bra ut. Men jag vill inte ropa HEJ ännu... för som sagt hände ju samma sak förra månaden. bruna flytningar innan mensen kör igång ordentligt. enda skillnaden denna gång är att flytningarna kom EFTER BIM-agen. förra månaden komde INNAN BIM-dagen och mensen kom exakt på sin 29onde dag som väntat. idag är det BIM+5

Då ska du ju faktist inte riktigt kasta in handduken ännu tycker jag!!!
  • Bettan02
    mi Am or e skrev 2011-08-08 13:36:45 följande:
    Bettan! Jag är lite i samma sits, vi är ett gäng på 6 tjejer, en har en son sen innan han är 5år. hon fick barn innan hon "kom med i vårt gäng" så att säga... Och för nån månad sen fick jag veta att en annan i gänget är gravid, hon är idag i vecka 17. Och så igår när vi sågs allihop, ja då är det en till som hållt hemligt att hon varit gravid i 14 veckor! jag är jätteglad för dem båda, verkligen! men så blir man lite avis själv...om jag hamnar här i septemberlistan blir det vårt 4e försök. jag vet iof att min ene vän som är gravid längst, dom försökte i över ett år innan nåt hände. så jag ska ge det ett år, men sen söker vi nog hjälp.
    Du har så rätt.. Jag som precis fått mensen är nog bara väldigt överkänslig nu..
    Nu tycker jag vi sätter ner foten och blir gravida!
    Eller hur???
  • Pacgirl

Ja, men ju längre tiden får detstå mer tröstlöst känns det...o destå mer tänker man på det...o ju mer man tänker på det destå mindre blir man befruktad...hahah snacka om ond cirkel ;D

• mi Am or e

Och så välkomnar jag mig själv in i sepetmberlistan! Mensen kom inatt! och värker gör den också....känner mig ond mot alla, haha! räknar mig själv på en lite längre cykel denna gång, eftersom jag kommer fortsätta med Borago-oljan! kanske ändrar senare eftersom jags ka testa ÄL-stickor denna gång.

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}

1.  Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    4.  Bevingad, inga barn, 3:e försöket.
    4.  Bettan02, inga barn, 5:e försöket
    7.  Sunglow, inga barn, 1:a försöket.
    7. Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
    11. mi Amore, inga barn, 4:e försöket.

SkålAntal på listan: 6

6*0,2=  1,2 personer borde bli gravida. Solig

Gravid Plus Gravida  Plus Gravid

Hjärta Bättre lycka nästa gång! Hjärta 
  • Pacgirl

skit att jag mÅsfe sÄga hjÄrtligt vÄlkommen mi amore...

i natt drÖmde jag att jag var pÅ bb med fÄrsk liten bebis :) mys 

• Bettan02

Pacgirl... vilken underbar dröm... det blir nog verklighet snart!

Svar på tråden BIM - Lista September