• Dreams Never Ends

Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!

Blir så ledsen när jag ser sånt här. Detta är verkligen inte okej... Man måste sätta gränser för sina barn.

• Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!
  • Ellaria

Det borde vara förbjudet för folk med åsikter som hör hemma på 1700-talet (alternativt i Saudiarabiens djupaste öknar) att skriva på familjeliv!

Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Insatt
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-03 12:49:38 följande:
    Blir så ledsen när jag ser sånt här. Detta är verkligen inte okej... Man måste sätta gränser för sina barn.

" target="_blank">

DET ÄR EN BÄBIS, RAIN MAN! Inte ett barn som ska gränssättas!!!
  • Insatt
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-03 13:13:59 följande:
    Ska barnet slita av pappsen kallingana också för att något "kommer fram" Herregud vissa har verkligen ingen spärr.
    Sen när är bröst och kuk samma sak? SEN NÄR!?!?!?!??!?!?!?
  • pannanikakan

The Rain Girl, varför ska du sexualisera ALLT?

• Jamo

Åh, saknat TS och hennes brösttrådar. Helt otroligt vad bröstfixerade personer kan vara. Inte ens när jag var tonåring var jag så bröstfixerad.

Raingirl, hade det varit fel om barnet dragit i andra änden av toppen (om det nu inte är en klänning) så att magen tittade fram? Eller är det just brösten som stör dig som vanligt?

• Insatt
    pannanikakan skrev 2011-08-03 13:25:54 följande:
    The Rain Girl, varför ska du sexualisera ALLT?
    För att ts är översexuell.
  • pannanikakan
    Insatt skrev 2011-08-03 13:27:01 följande:
    För att ts är översexuell.
    Antagligen, och skäms för det.
  • Insatt
    pannanikakan skrev 2011-08-03 13:27:30 följande:
    Antagligen, och skäms för det.
    Eller får nån sjuk njutning av att älta dessa saker i olika trådar.,
  • varfördåför

Barn lär sig fort vad som är ok att göra hemma och avd som är ok borta. Om vi inte skulle kunna göra saker hemma för att det kasnke inte var ok borta så skulle ju barnen måsta sitta stilla vid bordet eller i soffan heladagarna eftersom det kanske förväntas av dem tex hos gammelfaster?!

Barnet skrattar för att mamma skrattar, och mamman tilllåter att barnet gör så för att hon tycker om då bebisen skrattar (mammor är sådana), hon håller ju för och visar inget..

Jag ahde inte lekt såär med mina barn föär att jag är pryd, men jag tycker inte att det är helt förkastligt att hon gör det med sin bebis dock..

nepp... kan inte stava... sorry!
  • La Lola

Det borde vara förbjudet att vara korkad.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!