Halsband till pojke
Vart hittar man ett enkelt halsband till en liten kille? Helst bara någon snygg kedja i mindre modell?
Vart hittar man ett enkelt halsband till en liten kille? Helst bara någon snygg kedja i mindre modell?
I vilken affär som helst där smycken säljs?
guldfynd
fast jag har varit där o de har knappt något. guldfyn hade två halsband för pojkar. De kedjor de har är för vuxna så lill killen skulle drukna i det.
helst inget hänge alls. De hade en liten id bricka o sen nåt med en fotboll på. En herr kedja fast för barn. Men nej de hade de inte.
däremot hade de en uppsjö smycken som var rosa fjärilar o så. Nog för att jag tycker jämställdhet är viktigt o så men en rosa fjäril passar inte riktigt. Vill han ha det när han är större så fine. Men nu vill jag ha en liten cool herrkedja fast för en liten pojke.
men om det är just de där lite bredare kedjorna, till män, som du vill ha till din pojke? isf har jag nog inte sett något i sån liten storlek. trodde att det va en vanlig halsbandskedja du letade efter!?
grabbens kusin har ett. Men han hade fått det i doppresent o min syster vet inte varifrån :P
Suck
Köp en vuxenlänk och korta av till rätt längd, väljer ni en tunnare variant blir det ändå proportionerligt. Spara kvarvarande länkar, så kan ni förlänga halsbandet när han växt mer. Ett klent lås kan rekommenderas, då minskar skaderisken om barnet fastnar med halsbandet.
Jag vet inte helt hundra hur det är med kedjor, men jag vet att www.butikstylish.se har en massa olika silverhängen och då inte bara puttenutttiga
Du kan ju alltid kika där.
Hej, jag tillverkar halsband och har en finfin idè till en liten kille (eller tjej)
Materialet är 925 sterling silver, och levereras i en present ask.
På halsbandet stansar jag namnet, 159:-
Kika gärna in min sida
facebook.com/silversmyck1
Försäljningen kommer att starta i september :)