Ni som har köpt Crescent barnvagn, är ni nöjda eller har varit nöjda?
Crescent barnvagnar är de något att ha eller inte? Tänkte köpa Crescent Classic 2010...
Crescent barnvagnar är de något att ha eller inte? Tänkte köpa Crescent Classic 2010...
Nja. Suffletten åker ner hela tiden, man måste skruva åt det titt som tätt. Fästena är skitdåliga men det var visst nya på g så vi får se om det blir bättre.
Annars är den kanon. Och billig, vi gav 7000 och då ingick allt.
Jag har den och jag är sisådär nöjd.
Jag vet inte hur jag ska förklara men det är en skruv som hela tiden sitter löst så man måste skruva. De är bara att skruva åt den så ingen fara.
Sen är suffletten slapp och de gör mig galen rent ut sagt.
Sen är utrymmet under vagnen kasst.
Trots dom sakerna älskar jag vagnen :) liggdelen känns mysig och min dotter har gillat de. Och sittdelen älskar jag med
Hej. Jag har den här:
http://www.babycenter.se/erbjudande6.html
och är så himla nöjd OM det inte vore för sufletten som lossnar från staget som blir handtaget. Den lossnar och känns slapp när den sätts fast igen. Men annars är den lättkörd, lätt att fälla ihop, gott om plats. Varukorgen under kan släppa när man fäller ihop den men det är bara att sätta tillbaka och har inte känts som ett problem tycker jag. Värre med sufletten.
Jag är kanonnöjd!
Sufletten har gått sönder tre gånger, hjulen är skeva, stoppningen i bygeln är på väg ut...Mycket krångel och vagnen är 6 månader gammal... :(
Annars gillar jag att köra den och pojken gillar den med men jobbigt när allt går sönder..
Den är perfekt. Kostade 5000 kr och vi älskar den. Rejäl och jättebra vagn.
Nu har jag haft vagnen i 1 månad. Är jätte nöjd S
äker och trygg barnvagn..tryggt att stiga på och av på bussen, enkel att fälla ihop för att sätta i bilen. Bebisen älskar den