• suris01

Jag är 19 år och känner mig så föråldrad

När jag var 17 år så träffade jag en kille som var 10 år äldre och vi är tillsammans än idag.
    I början kände jag mig så ung och som en oskyldig flicka, och han var äldre och gav mig en beskyddande känsla.
    Jag tänkte att om jag är tillsammans med någon äldre så kommer han inte titta på andra tjejer, och killen kommer vara nöjd med förhållandet, sexet kommer vara bra osv.

Men så vart det inte, och han gillar och titta på yngre tjejer än mig. Han gillar dom som är 15 år mest för han säger att det var då han slutade skolan (han gick aldrig gymnasium) och det är så antagligen han minns dom. 15 åriga flickor som är finast.

Nu har vi varit tillsammans i över 2 år och jag har en stark åldersnojja och är 19 år. Jag ser hur han tittar på dom unga tjejerna som är kortare än mig och oftast väljer han att titta på dom som är smalare än mig.
    Jag känner mig så föråldrad och det var inte såhär det skulle vara :( Hur ska jag hantera allting?

Jag har berättat för honom hur jag känner men han frågar mig om jag ska hålla på såhär också när jag är ännu äldre och han laddar ner porr på 18 åringar? För ja kommer bli äldre och äldre nu hela tiden.

Mina jämnåriga skriver på facebook att dom känner att deras liv bara har börjat, nu är dom myndiga och kan göra vad dom vill. Men den bittra sanningen är den att livet slutar vid 18-19 och du blir mindre intressant. För vad jag har förstått så gillar män unga tjejer som är korta. Dom är mest attraktiva? Jag har en 10 år äldre pojkvän och han nöjer sig inte med mig verkar det som. Är dom bästa åren förbi redan tror ni? 

Det finns nog inget lika underbart för en man som att titta o drömma om 15 åriga tjejer. Såna som inte är färdigväxta. Dom måste vara vackrast och jag är redan gammal, eller hur? :(                      

Skulle uppskattat lite tröst.  

• Svar på tråden Jag är 19 år och känner mig så föråldrad
  • suris01
    Marie Curie skrev 2011-08-03 18:03:40 följande:
    Lämna honom och väx upp.

Om alla män känner såhär så är det ingen ide att lämna honom och hitta nån annan. Är det inte den bittra sanningen att 15 åriga flickor är vackrast, och man måste acceptera att man är äldre redan vid 19 år? Det är så det är, man är ingen söt liten flicka längre.

Hur ska jag hantera min avund till dom unga små tjejerna? :/   
  • Hope78

lite varningsklockor om han som 29 år sucktar på 15 åringar...

håller med första svarare ovan...

• Snabeldrake
    suris01 skrev 2011-08-03 18:10:38 följande:
    Om alla män känner såhär så är det ingen ide att lämna honom och hitta nån annan. Är det inte den bittra sanningen att 15 åriga flickor är vackrast, och man måste acceptera att man är äldre redan vid 19 år? Det är så det är, man är ingen söt liten flicka längre.

Men alla män är inte sådana. Din är sådan, men inte alla. Väldigt långt ifrån alla. Han är snart 30 och tittar på 15 åringar... Nej, det är inte helt OK tycker inte jag. Och du är inte "äldre", du är inte gammal och tråkig. Du är säkert fortfarande en söt flicka.
  • suris01
    Hope78 skrev 2011-08-03 18:11:29 följande:
    lite varningsklockor om han som 29 år sucktar på 15 åringar...

håller med första svarare ovan...

Alla män suktar på 15 åringar men dom säger inte det.

Dom är så unga och har inte en enda rynka, dom har len hud och är  korta fortfarande och när dom leker i lekplatsen klättar dom snabbt och smidigt på klätterställningar så som en vuxen aldrig skulle kunnat. Vi andra är så stora och vuxna och klumpiga.

Det känns surt att ha dom åren bakom sig :(     
  • Naoko

Ganska många män uppskattar kvinnor som är äldre än 19, de flesta fastnar inte i en ålder och fortsätter dras till den även när de själva blir äldre. Det är enklare om man kommer ihåg att även det motsatta könet är människor och tänker lite i stil med "skulle jag bara vilja ha ... ?" För det mesta kommer man fram till att det inte kommer att falla på att man utvecklas normalt.

they can't break you if you don't have a spine
  • skånegås

Alla män gillar inte smala, unga eller korta tjejer. Min make kollar alltid på de mulliga men han tycker bara om mig

• Yastyria

15 åriga flickor är just det: Flickor.

Ta inte illa upp av att jag frågar, men börjar du bli självständig? Kan det vara det som är problemet? Att han snarare vill ha någon som inte kan tänka själv?

Jag är 26, och jag är bra mycket vackrare nu än jag var när jag var 15. Det kan jag slå vad om att du också är. Du är fortfarande ung, låt inte det här förstöra din självkänsla. Man blir vackrare på utsidan av att tycka om sig själv.
  • Ramborg

Nej TS, du har fel. Alla män är inte som din nuvarande. Dumpa honom så ska du få se hur många som tycker att en nittonåring är gammal.

• La Lola
    suris01 skrev 2011-08-03 18:15:06 följande:
    Alla män suktar på 15 åringar men dom säger inte det.
    Vilken jävla skitsnack.

Men jag skulle tro att du inte mår så där jättbra så vi får nog ha överseende med det där uttalandet.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Jag är 19 år och känner mig så föråldrad