Kan någon läsa min personligt brev och hjälpa mig:(
Ansökan till tjänsten:
Mitt namn är Pritsana Phrakhun och jag arbetar som för närvarande som kassabiträde/köksbiträde. Jag har haft detta arbete ett tag och trivs bra med det jag gör men känner ändå att det är dags att ta ett ytterligare ett steg i min yrkeskarriär. Jag har ett mål om ett intressant arbetsliv och utvecklingsmöjligheter och personligt ansvar.
När jag läste er annons om arbetet som kände jag direkt att detta är ett arbete som jag måste söka. Jag har utbildning som kock vana av mötet av människor och är bra på att bygga relationer och delar gärna mig av mina kunskaper. Jag arbetar alltid med ett mål som jag står för de beslut jag fattar och ta ansvar för vad jag gör. Jag är flexibel i både tanke och handling som gör det lilla extra och samtidigt alltid har ett vänligt ord över till mina kollegor.
Min bakgrund under en lång period har jag arbetat några år inom restaurang och storkök som diskare, leverans mottagning, kallskänka, kockbiträde, kassbiträde, ekonomibiträde, cafébiträde och servitris och vill fortsätta med detta i framtiden. Trivs bäst när jag får arbeta med och lära mig mer om mat och vill utvecklas mera.
Jag är en som skapar förtroende, jag arbetar gärna ihop med ungdomar och äldre. Jag anpassar mig alltid till den situationen jag arbetar i och befinner mig i.
Som person är jag ordningsam och lyhörd. Jag är en glad, positiv och social tjej. Frågar ni mina kollegor som jag har arbetat med under åren om hur jag är säger de nog; engagerad, glad, ansvarsfull, effektiv, ärlig och pålitlig.
Nu hoppas jag att ert intresse väckts och att jag snart hör ifrån er…
Tack på förhand!
Med vänliga hälsningar
Pritsana Phrakhun
Kommer att gråta snart :(