• Lenora

Bajsar och fiser du inför din partner?

Vilken bisarr diskussion! Jag bajsar ensam och anstränger mig lite för att inte fisa högljutt, framförallt om vi har det lite romantiskt och mysigt, men det händer definitivt.

• Lenora
    Jag vill bara bidra med att jag fick världens värsta magsjuka på en semester med mannen då vi bara varit tillsammans ett par veckor.

Vi pratar Kryptosporidios...bokstavligen. 

Utan att behöva gå in på detaljer så visade det sig att min nya dejt faktiskt stod ut med den värsta magsjukan någonsin och han tog hand om mig exemplariskt. I jämförelse med en liten prutt inför varandra är det tusen gånger tyngre.
  • Lenora
    Jennie med ie skrev 2011-08-05 01:31:04 följande:
    Snabbgoogling säger att en genomsnittsperson fiser ca 15 gånger/dag. 20 är alltså inget extremt på nåt sätt.
    Oj, är det så mycket? Men många är kanske under natten eller vid själva toalettbesöket?

En hel del fisar kan man göra rätt diskret också, men spelar det verkligen någon stor roll om det råkar komma en riktig brakare någon enstaka gång då bara ens partner är närvarande? Inte för oss iallafall. Vi har varit igenom både förlossning och diverse sjukdomar som varit betydligt mer groteska än en liten fjärt. 
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?