• Ernst Hugo

Bajsar och fiser du inför din partner?

Neblina skrev 2011-08-04 17:01:28 följande:
    Jag fiser gladerligen framför partnen och andra med, har prutthumor och de jag umgås med har det också. En brutal prutt fögyller livet bara, ju värre de låter desto roligare

Härligt att höra - fis så skinkorna applåderar!
    Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    Neblina skrev 2011-08-04 18:00:03 följande:
    Haha tyvärr vägrar de applodera har för vältränad rumpa

Äsch - blir bara en hårdare applåd Solig
  • Ernst Hugo
    Ceeecilia skrev 2011-08-04 20:15:32 följande:
    Usch, fyfan hur kan man bajsa eller fisa inför ens partner. Lite saker får man väl hålla för sig själv. Jag tror inte att någon uppskattar fisar eller avföring. Det finns en anledning till att det finns ett lås på dörren, för att ingen ska komma in. Alltså så ska man vara själv. Detta är min åsikt. 

E du frikyrklig?
    M Y L F skrev 2011-08-04 20:04:35 följande:
    Åhh vilka tävlingar vi har ibland
    Frågan är om man kan mer skoj än så Solig

• Ernst Hugo
    M Y L F skrev 2011-08-04 20:28:05 följande:
    Precis som om det inte händer att man råkar lägga av en rökare? Vi kan skämta om det, vi har i snart 13 år varit tillsammans, och ibland äter man saker som rör till magen och man hinner inte alltid ut.

Jag tycker synd om de par som måste smyga med att de faktiskt som vanliga människor både fiser och bajsar.

Jag förespråkar inte att man sitter med toadörren öppen eller att man lägger fisar i tid och otid, men det måste vara jobbigt att skämmas de gånger som det händer. Det är normalt. Både kung och drottning bajsar och fiser...
  • Ernst Hugo
    MrsHW skrev 2011-08-04 21:53:05 följande:
    Jag är gravid och har foglossning. Jag går INGENSTANS för att fisa. Skulle han ha klagomål så kontrar jag bara med "du, jag ska föda ut ditt barn. Du kan stå ut med lite fis" 
    Men han missunnar mig aldrig en fis. ;) 
    Kan och skall per definition aldrig missunnas någon *L*

Tror att det är den ultimata kopplingen till skön barnslighet. Mozart hade den, ja till och med Montaigne har ett kaptitel om kroppsljud som han själv verkade tycka vara skojsigt  
  • Ernst Hugo
    Rosa socka skrev 2011-08-04 22:08:56 följande:
    Åh jag kom just på ett minne från när jag var höggravid med första barnet, vi var på Elgiganten och jag känner att jag har mycket gaser i magen så jag går undan ifall någon skulle slinka iväg. Vilket är lätt hänt som höggravid. Speciellt med en bebis som lyckades sparka ut fisarna ganska ofta.
    Ja jag försökte vara diskret alltså och jag brukar oftast få smygare så jag lunkade på och tittade bland hyllorna och så kom det en ganska hög fis, jag började asgarva och min sambo som stod några gångar bort hörde den också och bara skakade på huvudet.
    Vi skrattar åt den historien än idag Glad

Är inte det kärlek så säg - ren fisromantik *L*
  • Ernst Hugo
    Neblina skrev 2011-08-06 01:35:46 följande:
    Nej, mina pruttar vill jag helst dra i mig själv även om jag tvingas dela med mig titt som tätt av folk som dras til skitlukt för att sedan får klaga. detta har blivit ett landsproblem.
    i så fall ska staten betala oss för de kostnaderna för toalettbesöken, aldrig att jag betalar fem kronor för att gå in och dra en salut, aldrig.

Lite OT, men folk som inte kan mocka skålen efter sig på jobbtoa är för jävla trist. Klart man skall kunna lägga en kringla på jobb, men man kan mocka efter Demon
  • Ernst Hugo

Denna tråden är källa till daglig glädje Solig

• Ernst Hugo

Man kan väl vara överens om att fisar per definition är roligt och särskilt roligt är det när tjejer fiser - jaha en fisare, rerspekt Glad

• Ernst Hugo
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-07 19:05:44 följande:
    Bussar är äckliga ja
    Äntligen en gemensam nämnare - bussar ääär äckliga Skrikandes
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?