• Jenilia

Bajsar och fiser du inför din partner?

Oj, trodde inte att så många hade problem med att släppa väder inför partnern... Här hemma har vi aldrig haft problem med varken det ena eller det andra. Är ju två helt normala saker, alla gör det ju. Om man älskar en person så får man ju acceptera att vissa illaluktande saker kommer på köpet :).

• Jenilia

Just därför att det inte är nåt man kan hjälpa. Sen får man ju självklart hålla sig på avstånd om man vill, men tycker inte det är äckligt att bajsa i toaletten eller att prutta när man behöver. Inte pruttar man väl nån i ansiktet direkt?!

• Jenilia

Skulle aldrig springa på toa bara för att fisa, är för tusan hemma... Men självklart håller jag mig om vi har gäster, men det är en annan sak.

• Jenilia

Pusskaninen... Hahaha, stackars pojkvän! Hur som helst så är vi som ni :).

• Jenilia

Öh... Så du tror att fisen och lukten stannar kvar i luften och att det bildas nåt farligt gasmoln? Dessutom så luktar inte alla fisar, inte hemma hos oss iaf.

• Jenilia

Det här får mig att tänka på en historia...

En man på en restaurang blev otroligt fisnödig ett antal gånger under kvällen och gick då ut på gatan och fes. Innanför dörren stod en av restaurangens anställda och när mannen kom tillbaka för fjärde gången så sa han.
    - Herren får gärna göra ljudet här inne, men var snäll och ta med er lukten ut.

Riktig fishumor :D.

• Jenilia

MichaB, är jag också övertygad om.

• Jenilia

Skulle nog inte kunna bo ihop med en man som inte accepterar mina gaser runtom i lägenheten. Skulle inte alls känna mig bekväm.

• Jenilia

Även om hon var tvungen att bajsa kl 11 på kvällen mitt i vintern?

Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?