Inlägg från: Anonym (äckligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (äckligt)

Bajsar och fiser du inför din partner?

Jenilia skrev 2011-08-04 20:39:46 följande:
    Oj, trodde inte att så många hade problem med att släppa väder inför partnern... Här hemma har vi aldrig haft problem med varken det ena eller det andra. Är ju två helt normala saker, alla gör det ju. Om man älskar en person så får man ju acceptera att vissa illaluktande saker kommer på köpet :).
    Eh nej varför ska man behöva acceptera det om man tycker det är äckligt?
  • Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-04 21:00:48 följande:
    Just därför att det inte är nåt man kan hjälpa. Sen får man ju självklart hålla sig på avstånd om man vill, men tycker inte det är äckligt att bajsa i toaletten eller att prutta när man behöver. Inte pruttar man väl nån i ansiktet direkt?!
    Nej det är inte äckligt att bajsa på toaletten med låst dörr.
    Fiser gör man också på toaletten med låst dörr. Allt annat är äckligt.
  • Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-04 21:06:59 följande:
    Skulle aldrig springa på toa bara för att fisa, är för tusan hemma... Men självklart håller jag mig om vi har gäster, men det är en annan sak.
    Ja bara för att man är hemma är det ju jättemysigt att sprida anala gaser över hela huset.
  • Anonym (äckligt)
    Stinky skrev 2011-08-04 21:18:32 följande:
    Det är väl ändå HEMMA man ska kunna "känna sig som hemma", skulle det stå. :-P
    Ja om du känner dig hemma bland fislukt så är det väl ok.
    Jag gör det inte.
  • Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-04 21:25:37 följande:
    Öh... Så du tror att fisen och lukten stannar kvar i luften och att det bildas nåt farligt gasmoln? Dessutom så luktar inte alla fisar, inte hemma hos oss iaf.
    inte farligt men äckligt
  • Anonym (äckligt)
    M Y L F skrev 2011-08-04 21:31:30 följande:
    Det måste finnas äckligare saker än så? Att man inte tvättar händerna efter toalettbesöket? 
    Att man nyser rakt ut? 
    ja det är också äckligt
  • Anonym (äckligt)
    Stinky skrev 2011-08-04 21:32:10 följande:
    Tror du att jag går runt och fiser hela dagarna? Då kan jag meddela att jag inte gör det. I alla fall inte så pass att det satt sig i väggarna, vilket du uppenbarligen tror att det gör. Hört talas om ventilation nån gång? Drömmer
    ja om du inte fiser hela dagarna så borde du orka gå till toaletten
  • Anonym (äckligt)
    Stinky skrev 2011-08-04 21:33:21 följande:
    Finns det nåt du INTE tycker är äckligt när det kommer till det kroppsliga?
    ja  
  • Anonym (äckligt)
    Stinky skrev 2011-08-04 21:34:34 följande:
    Varför ska jag göra det när jag kan sitta i soffan och fisa? Dessutom är jag höggravid, så palla, liksom.
    kanske för att din omgivning ska slippa lukta på dina fisar?
  • Anonym (äckligt)
    michaB skrev 2011-08-04 21:35:54 följande:
    hahaha jag anser att sådana som inte fiser eller rapar inför sin partner känner sig otrygg
     Jag skulle bli skitsur om min sambo fes i min närhet och han tycker också det är äckligt. På vilket sätt gör det oss till otrygga att vi är överens om att inte fisa i varndras närhetet?
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?