• Jenilia

Bajsar och fiser du inför din partner?

90% av mina fisar luktar inte alls

• Jenilia

Skitsur om han fes i din närhet? Hmm...låter inte sunt... får man fråga om ni har barn?

• Jenilia

Är väl knappast nån som sagt att han/hon tycker det är sexigt... :)

• Jenilia

Skulle du bli äcklad om ert framtida barn fes i din närhet?

• Jenilia

Rädd för äckliga diarré-blöjor och kaskadkräkningar?

• Jenilia

Intressant att veta ålder. Hade nog gissat runt 20. Tycker det känns omoget att vara så anti allt som har med fisar att göra. Som vuxen borde man inse att det är nödvändigt att lätta på trycket, och om man är extremt gasig i magen så är det ju sjukt att springa på toa varje gång. Hur gör du när du är ensam hemma? Går du på toa då med? Fes aldrig dina föräldrar under din uppväxt? Syskon? Om inte så kan det ju förklara saken...

• Jenilia

Kanske för att fisar kan komma ofta, det gör ju knappast bajs på samma sätt. Om jag skulle springa på toa varenda gång jag behöver fisa så skulle jag gå dit väldigt ofta vissa dagar. Det funkar helt enkelt inte. Har två barn, de väntar inte med att slåss/busa/förstöra bara för att jag ska på toa och fisa.

• Jenilia

Som jag sa, bajsar kanske man gör högst 3 ggr om dagen om det vill sig, men vissa dagar fiser jag säkert 20 gånger. Kan det ens jämföras?

• Jenilia

Helt normalt när man äter massa fibrer :). Dessutom sa jag högst 3 ggr, dvs mellan 1-3. 20 fisar är ju också överdrivet, räknar ju inte direkt men vissa dagar är magen mer aktiv och då blir det nog mer än 10 iaf, andra dagar inga alls. Så dom skulle nog skratta åt mig om jag gick till doktor för ett sånt "problem". Speciellt eftersom jag medvetet äter mycket fibrer.

• Jenilia

Ja vissa verkligen "skiter" i sin omgivning ;). Men vad ska man göra om man är i affären och handlar ensam med barnen... Lämna vagnen och ungarna där för att springa på toa och fjärta? Allt för våra medmänniskor... Huh! :P

• Jenilia

Jadu, anonym, då är det nog bäst att du inte handlar överhuvudtaget för jag är säker på att 50% av dina "medmänniskor" fiser när de måste oavsett om de är i affären eller hemma. Så tänk på det nästa gång du äter ett äpple... Ptrrrrr...

• Jenilia

Anonym... Nu har jag svårt att tro att du är seriös. Men om du inte är ett troll... Får man fråga om du har andra "fobier" typ som att allt måste vara kliniskt rent?

• Jenilia

Och rapar kan man få i ansiktet om man har otur, fisar håller en lägre nivå iaf...

• Jenilia

Rapar är pruttar som tagit hissen upp ett par våningar. Men de kanske hinner fräscha upp sig under tiden? ;)

• Jenilia

Hahaha, ja det skulle sett roligt ut det...

• Jenilia

Toaletterna på bussarna är ju inte så roliga... Oavsett om nån fisit/bajsat på dom eller inte.

Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?