Inlägg från: Anonym (äckligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (äckligt)

Bajsar och fiser du inför din partner?

Fru T skrev 2011-08-05 19:48:48 följande:
    Vill bara fråga, ni som inte ens fiser i närheten av er partner. En människa fiser i genomsnitt 15 ggr/dag
    Springer ni in på toa eller i ett annar rum varje gång eller? 

verkar omständigt  
    Jag fiser inte 15 gånger per dag men ja jag gå på toaletten. Att gå till ett annat rum är äckligt.
  • Anonym (äckligt)
    Anonym skrev 2011-08-05 21:23:05 följande:
    Det mesta kommer nog på natten... :P Jag kan hålla mig hela dagen och få svinont i magen, men på natten och på toa brakar det loss xD

Fast nu är jag såpass bekväm med min sambo att jag kan fisa och hålla på inför honom. Måste vara jobbigt att inte kunna vara sig själv med den man ska leva med :) 
    Det behöver inte handla om att vara otrygg med sin partner. Jag är lika noga med att gå toaletten oavsett om min sambo är hemma eller inte. Jag anser att fisar hör hemma på toaletten och ingen annanstans.
  • Anonym (äckligt)
    Anonym skrev 2011-08-05 22:38:28 följande:
    Så du menar att om du ligger nerbäddad i soffan med en god bok och blir pruttnödig, så springer du in på toaletten och gör det - trots att du är ensam hemma?
    Du har problem tjejen... ^^ 
    Ja det gör jag men jag upplever inte det som ett problem. Det är inte jobbigare än att springa och kissa om jag bli kissenödig.
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 00:39:56 följande:
    Att man är galet pryd och målar fan på väggen skulle jag säga, en fis dör man inte av, en fis är naturlig.
    precis som att andas, höra, få ett ryck i fingret etc
    Att andas och få ett ryck i fingret luktar inte illa.
    Att skita är också naturligt och det gör man inte var som helst
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 00:47:23 följande:
    Jo då om nöden faller på, jag skiter i skogen om jag blir skitnödig till exempel inte håller jag mej tills jag kommer hem precis. att jämföra bajs med en fis är ju lite långsökt faktiskt. Dessutom äter man normal mat behöver inte pruttarna lukta illa, i varje fall så är mina pruttar till mestadels luktfria oavsett volym.
    Samma sak lukar lika illa båda två. Tycker människor som spinger runt och fiser )eller skiter) bland andra människor är vidriga jävla som borde spärras in. Hemma får man väl gör man väl som man vill men bland andra människor får man fan visa lite respket.
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 00:55:45 följande:
    Är det äckligt att bajsa i skogen menar du?
    Tja det är ju synd att man tycker normala funktioner gör folk äckliga, behöver man fisa så ska man. eller ska folk ignorera sina kroppars egna signaler och bli sjuka för att inte anses äckliga?
    Nu arbetar ju jag inom psykiatrin också och kan garantera dig att fisa på allmän plats är inget som uppfyller kriterierna för att bli inlagd, man värnar ju faktiskt om hälsan .)
    Man behöver inte igonera, man kan gå på toaletten. Hur jävla svårt kan det vara??
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:01:00 följande:
    På alla ställen finns det inte toaletter, jag kräver heller inte att folk ska sniffa mig i baken när jag dragit av en. oftast placerar jag mig i en tom gång, sedan om folk trots ljudet går dit så är det på deras eget bevåg. men som sagt en fis dödar inte är heller inte skadligt. Visst kan man känna lukten om vad man ätit tidigare men det leder inte till någon skada. jag står ju ut med folk som stinker svett eller har taskig andedräkt.
    Nähä vad gör du om du måste pissa då?
    Jo det leder till skada, det gör att anda människor blir äcklade
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:05:38 följande:
    Ja eftersom man inte får kissa offentligt så får jag ju hålla mig, där emot finns det ingen lag som säger
    att man inte får prutta. Finns värre gaser att oroa sig för, och nej att äcklas uppfyller inte kriterierna för skador.
    men är det äckligt att bajsa i skogen?
    Nej kanske inte men det är jävligt repektlöst att springa runt och fisa överallt bara för att man är för lat för att gå på toa.
    Ja det vidrigt äckligt att skita i skogen
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:12:31 följande:
    varför är det vidrigt att skita i skogen som människa?
    Även vi människor är djur med precis samma behov. Aldrig att jag skulle försumma min hälsa och springa runt i skogen skitnödig eller samla på mig gaser tills jag hittar närmaste toalett.
    Eller menar du att vi människor ska ta sådan hänsyn att det påverkar våran hälsa?
    vad är nästa steg förbjuda äldre att inte röra sig bland folk för att de lider av inkontines och luktar urin.
    Därför att det inte finns några möjligtheter att tvätta sig.
    Ja ett krav för att man ska kunna vistas bland andra människor är att man ska klara av att sköta sin hygien.
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:19:24 följande:
    Men det gör det väl, du hänvisar ju folk som måste fisa till toaletten då kan väl dom med inkontinens springa till toaletten också och byta. Sånt blir helt ohållbart, ska alla fisa, byta skydd, peta sig i näsan etc då lär folk som verkligen måste kissa bli stånde utanför toaletterna och kissa ner sig.
    Finns det inte tillräckligt med toaletter får man väl fixa fler
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?