Inlägg från: Anonym (äckligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (äckligt)

Bajsar och fiser du inför din partner?

Neblina skrev 2011-08-06 01:22:47 följande:
    För att folk ska fisa? pengarna behövs nog på annat håll än att uppmuntra fis fobier
    Ja om det finns behov. Dom flesta männsikor uppskattar inte att folk gpr runt och fiser
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:27:09 följande:
    Nej och de flesta vill heller inte betala onödig skatt för självförvållande skador, bland annat skador i buk av folk som är över pryda och inte lyssnar på kroppens signaler
    Toaletter behöver inte finsieras av skattemdel. Jag tänker på resturanger och likande.
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:32:01 följande:
    Och affärer då om jag behöver fisa?
    Alltså folk förstorar ju upp fisar något otroligt. känner man att det luktar skit då dras alla dit, står och sniffar sedan klagar man på att det luktar. ungefär som flugor som dras till en bajskorv, har aldrig förstått mig på det fenomenet.
    Sedan fiser ju många luktfritt också, du har niog dragit i dig en hel del helt ovetandes, har du tagit skada av det?
    Har aldrig vart i nått köpcentrum eller likande som inte har toalett eller cafe.
    Skulle aldrig stå och sniffa på dina äckliga fisar
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:35:46 följande:
    Nej, mina pruttar vill jag helst dra i mig själv även om jag tvingas dela med mig titt som tätt av folk som dras til skitlukt för att sedan får klaga. detta har blivit ett landsproblem.
    i så fall ska staten betala oss för de kostnaderna för toalettbesöken, aldrig att jag betalar fem kronor för att gå in och dra en salut, aldrig.
    då bör du inte få vistas bland folk
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:39:03 följande:
    Säger vem?
    Det är inte olagligt, jag kan inte ta hänsynt till folk som är pryda, jag värnar om min hälsa.
    ja du är ett vidrig, egoistisk och skiter i din omgving
  • Anonym (äckligt)
    LeHannes skrev 2011-08-06 04:20:16 följande:
    Fniss.
    Jag tycker det där låter jättekul :D
    Det du inte vet lider du väl inte av? Och OM du nu skulle få "veta" (lukta *heh*) så vet du väl inte VEM odören tillhör?? Om du är ute bland folk vill säga.
    Nä är väl skit samma
  • Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-06 10:04:28 följande:
    Ja vissa verkligen "skiter" i sin omgivning ;). Men vad ska man göra om man är i affären och handlar ensam med barnen... Lämna vagnen och ungarna där för att springa på toa och fjärta? Allt för våra medmänniskor... Huh! :P
    Samma sak som man gör om man är i affären och bli akut skitinödig. I fan går man runt och fiser bland mat.
  • Anonym (äckligt)
    Anonym (haha) skrev 2011-08-06 10:32:04 följande:
    Jag blev akut skitnödig när vi skulle åka av gotlandsbåten för ett par veckor sen. Jag sket då i bilen. På en ica påse. 

Sambon hade nog föredragit att jag fisit... 
    Kräks
  • Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-06 10:44:49 följande:
    Jadu, anonym, då är det nog bäst att du inte handlar överhuvudtaget för jag är säker på att 50% av dina "medmänniskor" fiser när de måste oavsett om de är i affären eller hemma. Så tänk på det nästa gång du äter ett äpple... Ptrrrrr...
    Jag går inte till mataffären
  • Anonym (äckligt)
    Anonym (haha) skrev 2011-08-06 10:49:40 följande:
    Haha och nu är jag säker på att du driver Skrattande
    Går dit väldigt sällan..
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?