Inlägg från: Anonym (äckligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (äckligt)

Bajsar och fiser du inför din partner?

Jenilia skrev 2011-08-06 11:15:49 följande:
    Anonym... Nu har jag svårt att tro att du är seriös. Men om du inte är ett troll... Får man fråga om du har andra "fobier" typ som att allt måste vara kliniskt rent?
    Nej och jag ser inte detta som en fobi...det är vanligt jävla hyfs..
  • Anonym (äckligt)
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 11:18:38 följande:
    Måste man gå på toa om man behöver rapa också?
    Nej
  • Anonym (äckligt)
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 11:58:33 följande:
    Jag ser det som normalt hyfs att inte uppehålla toaletterna för att fisa, när det finns de som verkligen behöver dem för att kissa eller bajsa.
    Det tar 3 sekunder att fisa
  • Anonym (äckligt)
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 11:59:01 följande:
    Varför inte? Rapar kan också lukta vidrigt.
    Rapar kommer inte från röven.
  • Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-06 12:00:56 följande:
    Och rapar kan man få i ansiktet om man har otur, fisar håller en lägre nivå iaf...
    Man går undan givetvis
  • Anonym (äckligt)
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 12:02:03 följande:
    Åh jag kan se springer framför mig En kö med typ 15-20 pers som öppnar dörren, går in, stänger dörren, fiser, öppnar dörren, går ut, släpper in nästa som gör samma sak, o s v o s v... och den toaletten luktar garanterat betydligt mer illa, med ständigt fisande, än om alla hade lite diskret släppt väder ute i korridoren eller en hörna av affären eller så...
    Normala människor fiser inte så jävla mycket. Gör man det får man söka hjälp.
  • Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-06 12:03:45 följande:
    Rapar är pruttar som tagit hissen upp ett par våningar. Men de kanske hinner fräscha upp sig under tiden? ;)
    Det är inte lika äckligt men man bör givetvis inte göra det bland andra människor om det går att undvika.
  • Anonym (äckligt)
    Anonym (haha) skrev 2011-08-06 12:04:27 följande:
    Det finns folk som gillar att slicka varann i röven, så sååå himla äckligt kan det inte vara. ;)

--

Dessutom, om man ska in och fisa på toaletten och sen går ut direkt, så följer ju fisen med som en svans.
    Igår fes jag i köket för att skona min sambo då jag visste att den skulle lukta skunk, sen gick jag in i hallen, gav katten godis och satte mig sen i soffan. Och han började genast vifta och undrade om jag fisit ^^ 
    Folk som slickar varandra i röven är lika äckla som folk som fiser på köpcentrum.
    Du borde gå på toa och stanna där till det inte luktar
  • Anonym (äckligt)
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 12:05:07 följande:
    Men du är ju inte ENSAM på köpcentrat t ex... Du utgör ju inte hela kön själv fattaruväl
    Nä men det blir inga köer etfersom dom flesta inte fiser en gång i timmen vilket folk här verkar tro.
  • Anonym (äckligt)
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 12:12:46 följande:
    Klart det blir köer Det är ju redan nu köer när man bara går dit för att kissa och bajsa. Lägg där till fisarna med så blir det givetvis ännu mer köer. Heeeeeeelt i onödan.

Vem som ska söka hjälp är uppenbart.
    Har aldrig vart med att det är kö
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-07 14:51:06 följande:
    Ja majoriteten tycker att det är okej, bra resultat skulle jag säga eftersom det är skadligt att gå runt och knipa på gaser.
    Får jag fråga finner du bussar äckliga? De går ju på gas hämtat från avföring...
    Bussar är äckliga ja
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?