• pinkiepie

mirakel finns...

efter att ha kämpat sen  agu 07 har vi äntligen lyckats fast resan vart jobbig

börja med behandling 4/3-10
    gjort 3 insemenationer  en ivf behandling
    2 tidiga mf å ett i v 6

ladda om i sommar med att inte tänka på hösten utan bara vara å ta de lungt
    å pötsligt har vi fått ett fint pluss på egen väg hoppas nu bara att pyret får stanna kvar

så mirakel finns.... å jag är sååå glad :D

• Svar på tråden mirakel finns...
  • Eileen1

Ja det är helt fantastiskt!!! Tänk att det gick ändå, mirakel sker:) GRATTIS!

• ruuht

Sånt här lyser upp tillvaron! GRATTIS!
    Själv har vi gjort ett helt Ivf försök som misslyckades, sen gjorde vi ett Fet nu i juni - som på våran testdag visade ett negativt graviditetstest.. Men när jag efter någon vecka fortfarande inte hade fått mens, och att jag dessutom hade illamående och "mensvärk" så blev jag uppmanad från kompisar att ta ett gravtest = som visade "gravid 3+" .. Så imorrn går jag in i vecka 12.
    :]

Det gäller att inte förlora hoppet och verkligen tro på att det kommer att lyckas!

• pinkiepie
    ruuht skrev 2011-08-05 08:48:25 följande:
    Sånt här lyser upp tillvaron! GRATTIS!
    Själv har vi gjort ett helt Ivf försök som misslyckades, sen gjorde vi ett Fet nu i juni - som på våran testdag visade ett negativt graviditetstest.. Men när jag efter någon vecka fortfarande inte hade fått mens, och att jag dessutom hade illamående och "mensvärk" så blev jag uppmanad från kompisar att ta ett gravtest = som visade "gravid 3+" .. Så imorrn går jag in i vecka 12.
    :]

Det gäller att inte förlora hoppet och verkligen tro på att det kommer att lyckas!
    oj vad paff man skulle bli
    vad kul grattis

Tack alla för era grattis
  • Anansi

Grattis! Vi har en liknande historia. Sonen kom till på 4:e ivf-försöket, och vi har därefter gjort ett ET och ett FET för att få syskon. Nu under sommaren har vi lyckats på egen hand efter alla dessa år.

• IVFmamma

Samma sak har hänt oss.. IVF nr 1 -dotter född okt-08
    Fet nr 1: MA
    Fet nr 2: Gravid med tvillingar, MA på ena tvillingen i v.15, dotter född juli-10.
    Är nu gravid i v.15 helt själva

Svar på tråden mirakel finns...