• Anonym

jag är kär i min mosters man

vet du ens vad kär innebär? eller gillar du bara uppmärksamheten?

• Anonym
    Mammorna skrev 2011-08-05 01:48:46 följande:
    nej hon skriver inget om kär, bara att hennes moster är gammal, antagligen lika gammal som snubben, och att hon vill ha honom.. läser lite mellan raderna och säger ligga, stämmer det ts?
    Står kär i rubriken. Men jag tror inte heller det är kärlek.
  • Anonym

De flesta män gillar att titta på unga, snygga tjejer. Det betyder för det mesta inte att de är beredda att offra sin fru och eventuella barn för att få ligga med den de tittar på. Speciellt inte när det handlar om fruns systerdotter. Sannoliken är stor att du blir nobbad om du tar initiativet, samt att han berättar det för din moster.

• Anonym

TS, strunta i de elaka kommentarerna och ta till dej de bra istället.

Ett gott råd, att ha fantasier om någon är helt naturligt. Men i det här fallet gör du klokt i att låta det hela stanna vid en fantasi. Skulle du gå vidare och förföra din mosters man skulle du säkert ångra dej efteråt när konsekvenserna av ditt handlande blir verklighet.

• Anonym

Ha,ha elelrhur. detta är någon som vill låtsas vara systerdottern i en annan tråd. 

• Anonym
    Anonym (kär) skrev 2011-08-05 17:29:50 följande:
    hehe.. skulle vara pinsam..

nej.. det är jag inte för jag har inte badat toplessvframför honom..

jag brukar ha jätte tajta kläder framför honom... o han älskar det för det ser jag på honom..

min moster fick en flicka för några månader sen... hon har blivit tjock.. hon säger till min mamma att han säger att hon ska gå ner i vikt o att han är inte lika tänd på henne som förut..
    så om jag ville  knulla honom så som många andra har skrivit.. jag skulle lätt kunna knulla honom.. men det är jag som inte vill såra min moster..
    han brukar titta på mina bröst.. o en gång när han tittade så sa jag.. vad då?? han sa:: nej men mm va fasta dina bröst är..
    jag sa tack.. så jag kämpar emot.. men men.. 
    Isåfall är han en äcklig snuskgubbe.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-05 01:45:16 följande:
    vet du ens vad kär innebär? eller gillar du bara uppmärksamheten?
    TS är inte kär. Bara kåt.
  • Anonym
    Anonym (kär) skrev 2011-08-08 01:14:50 följande:
    jag förstår er.. jag har en kille också som älskar mig.. men jag vill ha honom så mycket.. jag vet inte vf..

det som stoppar mig är min mamma.. hon vet inte så klart.. hon o min moster är jätte nära.. om jag gör det så kommer min mamma att slänga ut mig.. det vet jag..

o jag vill inte att han ska lämna min moster eller min söta kusin..

för att vara ärligt så var det han som började.. han ger mig alltid blickar.. tittar på mina bröst..springer till dörren när jag kommer o vill alltid kramas osv.

vet inte vad jag ska göra.. jag mår illa.. 
    Vet inte vad du ska göra? precis ingenting ska du göra.

Min systers man tittar efter mig, flörtar och kommer med skamliga förslag. Försökte avsluta på ett fint sätt men han fortsatte, till slut sa jag till honom att jag kommer berätta för min syster om han fortsätter.
  • Anonym

Han kanske är attraktiv, men vill du verkligen ligga med en snuskgubbe?

Hur som helst tror jag det är en förälskelse och de går över.

• Anonym
    Balahir skrev 2011-08-09 20:09:44 följande:
    för att han gillar fasta bröst? oj..
    ööööh nä, för att han kollar in barn....som dessutom tillhör släkten.
  • Anonym

Dra han i kragen och viska

- Älskling nu ska vi leka

haha :)

• Anonym
    Anonym (kär) skrev 2011-08-10 01:14:32 följande:
    tro mig, jag får nog av uppmärksamhet, jag vill inte sitta o skryta om hur snygg jag är, jag är medveten om det o det är inte för att alla killer vill ha mig o tittar på mig o alla tjejer är avundsjuka på mig. utan för att jag är självsäkar o tar hand om mig. 
    om jag bara vill ha honom för att han tittar på mig så skulle jag välja ha alla killer jag träffar.
    utan jag vill ha honom för att han ser bra ut, mogen, jätte rolig, tar hand om en, hans sätt att prata, väldigt självsäkar o alla respekterar honom. han pratar väldigt ödmjukt med mig, det är inte så att jag saknar kärlek i mitt liv eller så, min kille älskar mig jätte mycket. men jag vill ha min mosters man, jag tror inte ens att de är lyckliga, för några dager sen var hon hos min mamma o jag hörde henne prata om att han vill inte ha henne längre o att han har förändrats. o att hon skulle ta självmord om han lämnade henne osv. hon känner sig tjock o ful efter förlossning,
    för att vara ärlig så är en del av mig ledsen o känner att det är mitt fel o andra delen är glad,

offf.. jag känner mig som en dålig människa.. men vad ska jag göra.. 
    Men va? du ska defenitivt inte ha pojkvän längre om det är såhär du tänker bakom hans rygg, man kan inte rå för sina känslor, men du verkar ju hel klart uppmuntra morbrorns man.

Jag tycker du ska sluta vara så dramatisk, visserligen är du ung och man är jävligt dramatisk när man är ung, men nu får det räcka. Du ska inte göra nått åt mannen, om han blir för närgången så får du säga åt honom att sluta bara. sen är det inte mer med det. Du får helt enkelt gömma dina känslor och glömma dem, för tror du helt realistiskt att du kommer att vara tillsammans och vara lycklig med honom typ tio år framåt i tiden? kan du se er ha hus ihop? jag tror inte det.
Svar på tråden jag är kär i min mosters man